تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۸

حریم تهران مشخص نیست/تلاش برای اجرای بخشنامه سکونت شهرداران تهران در محل خدمت

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه به علت تداخل حریم‌های شهری بخشنامه سکونت شهرداران چندان برای استان تهران قابل اجرا نیست، از تلاش برای اجرایی کردن این بخشنامه مطابق با شرایط استان خبر داد.
حریم تهران مشخص نیست/تلاش برای اجرای بخشنامه سکونت شهرداران تهران در محل خدمت
رویداد۲۴  محمد تقی زاده افزود: وزیر کشور طی ابلاغیه‌ای لزوم سکونت شهرداران در محل خدمت را مورد تاکید قرار داده است، اما در استان تهران شاهد تداخل حریم‌ها هستیم بر همین اساس شرایط استان تهران نسبت به سایر استان‌ها متفاوت است.

وی افزود: در تهران شهر‌ها با یکدیگر پیوند‌های بسیاری دارند به شکلی که گاهی بدون توجه به تقسیمات کشوری مشخص نیست محدوده یک شهر در چه نقطه‌ای به اتمام می‌رسد و محدوده شهر بعدی از کجا شروع می‌شود.

تقی‌زاده ادامه داد: در این استان میان شهر‌ها در برخی تقسیمات کشوری تداخل داریم و از همین رو برای اجرای این ابلاغیه باید الزامات آن هم مد نظر قرار گیرد. در حال حاضر تعدادی از شهرداران استان تهران خارج از محدوده مسئولیت و خدمت خود ساکن هستند لذا لازم است که با در نظر گرفتن شرایط استان تهران زمینه اجرای این ابلاغیه را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: بر اساس ابلاغ وزیر کشور شهردار و خانواده وی شامل همسر و فرزند یا فرزندان تحت تکفل باید در داخل محدوده شهر سکونت و اقامت داشته باشند بر همین اساس بناست با مجموعه عمرانی وزارت کشور برای نحوه اجرای این ابلاغیه در استان تهران تدبیری بیندیشیم و نحوه اجرای آن را متناسب با شرایط استان مدیریت کنیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان