تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۸
استاندار سلیمانیه عراق در بازدید از بارز کردستان:

آماده همکاری و حمایت همه جانبه از بارز کردستان هستیم

دکتر هه وال ابوبکر استاندار سلیمانیه ضمن ابراز خرسندی از حضور در کارخانه وعده همکاری و حمایت همه جانبه را داد و خواستار حضور بارز در سلیمانیه و سایر شهر‌های اقلیم و حضوری موثر همراه با تبلیغات و برای معرفی محصولات با کیفیت بارز و جلب اعتماد مردم به کالای ایرانی شد.
 رویداد۲۴ جمعه ۱۴ تیرماه کارخانه بارز کردستان میزبان هیاتی اقتصادی ۲۲نفره از سلیمانیه عراق به ریاست دکتر هه وال ابوبکر استاندار سلیمانیه و همچنین حضور و همراهی استاندار کردستان، معاونین ایشان مدیران ارشد استان کنسول درجه یک جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه بود.


امور فرهنگی بارز کردستان در این گزارش آورده است: مهمانان در بازدیدی از خط تولید کارخانه و حضور در بخش‌های مختلف از نزدیک با روند ساخت تایر آشنا شده و با مدیران و کارگران بارز به گفتگو پرداختند.

دراین بازدید دکتر هه وال ابوبکر استاندار سلیمانیه ضمن ابراز خرسندی از حضور در کارخانه وعده همکاری و حمایت همه جانبه را داد و خواستار حضور بارز در سلیمانیه و سایر شهر‌های اقلیم و حضوری موثر همراه با تبلیغات و برای معرفی محصولات با کیفیت بارز و جلب اعتماد مردم به کالای ایرانی شد.

ریاست اتاق بازرگانی سلیمانیه نیز در سخنانی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی سلیمانیه در پاییز ۹۸ خواستار حضور بارز در این رویداد مهم منطقه‌ای شد.
 
منبع: پورتال گروه صنعتی بارز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان