تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۸

آغاز دوباره طرح برخورد با پوشاک قاچاق در سطح شهر/ واردات پوشاک همچنان ممنوع است

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک از آغاز دوباره طرح برخورد با پوشاک قاچاق در سطح شهر از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: واردات پوشاک همچنان ممنوع است.

آغاز دوباره طرح برخورد با پوشاک قاچاق در سطح شهر/ واردات پوشاک همچنان ممنوع است

رویداد۲۴ سعید قدیری از آغاز دوباره طرح برخورد با پوشاک قاچاق در سطح عرضه خبر داد و گفت: با موافقت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح برخورد با پوشاک قاچاق، طی روزهای گذشته در سطح عرضه از سر گرفته شده است.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک افزود: طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه، از جمله طرح‌هایی بود که سال گذشته از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی شد ولی بنا به دلایلی از جمله نگرانی‌ها در مورد بازار شب عید و عدم تامین به موقع از سوی تولیدکنندگان داخلی، متوقف گردید، در حالیکه هیچ مشکلی هم در سطح عرضه پوشاک به وجود نیامد و کار به روالی پیش رفت که تولیدکنندگان داخلی بازار را تامین کردند.

وی تصریح کرد: اکنون دوباره اجرای این پروژه از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی شده و قرار است با پوشاک قاچاق در سطح عرضه برخورد شود؛ این در حالی است که واردات پوشاک همچنان ممنوع است و ثبت سفارش ها هم حداکثر شش ماه مهلت دارند تا کالاهای آن وارد شود، پس حتی اگر از ثبت سفارش های قبلی موردی باقی مانده باشد، حتماً تا کنون وارد شده است؛ بنابراین اکنون نباید پوشاک وارداتی در سطح عرضه توزیع شود.

به گفته قدیری، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم باید با تمامی برندها و فروشگاههای بزرگی که در سطح شهر پوشاک خارجی عرضه می‌کنند، برخورد کرده و اغماضی در مورد آنها نداشته باشد؛ چراکه اگر حتی یک مورد هم در فروشگاهها یا مراکز تجاری بزرگ بدون برخورد باقی بماند، راه را برای عرضه در سایر فروشگاهها هم باز می‌کند.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان