تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۸

عضو کمیسیون انرژی مجلس: ملت ایران همیشه با وحدت توطئه های دشمن را خنثی کردند

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه اراده مسوولین باید در جهت حل مسایل و مشکلات کشور برجسته و تقویت شود، گفت: اگر اراده مسوولین در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عملی شود و مورد توجه قرار گیرد، حتما به دنبال آن، اراده نظام در مقاومت، مقابله و خنثی سازی اهداف و برنامه ریزی‌های دشمن موثر و موفق خواهد بود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس: ملت ایران همیشه با وحدت توطئه های دشمن را خنثی کردند
رویداد۲۴ علی گلمرادی اظهار کرد: اگرچه وضعیت اقتصادی کشور به لحاظ اجحاف استکبار جهانی و بعضا عوامل داخلی در شرایط مطلوبی قرار ندارد، اما اراده ملت برای صیانت از نظام و مقاومت در مقابل این سختی‌ها قابل تمجید است. مقام معظم رهبری همواره این بصیرت، درایت و مقاومت مردم را به خوبی به مسوولین متذکر شدند و مسوولین اجرایی کشور را ملزم و مکلف به قدرشناسی از طریق اقدام و عمل در رابطه با حل مشکلات مردم مورد توجه قرار داده اند.

او در ادامه افزود: هر وقت آمریکا به دنبال این بود که با نقشه‌های پلید خود به این مملکت آسیبی برساند، مردم با اتحاد و انسجام و بدون در نظر گرفتن وابستگی‌های سیاسی، قومیتی و زبانی پای کار آمدند و این توطئه‌ها را خنثی کردند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من بر این باور هستم که نقطه اتکا و قدرت کشور، وابسته به حضور، وجود و همراهی این مردم و ملت بزرگ است لذا اراده مسوولین باید در جهت حل مسایل و مشکلات کشور، برجسته و تقویت شود؛ یعنی اگر اراده مسوولین در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عملی شود و مورد توجه قرار گیرد، حتما به دنبال آن، اراده نظام در مقاومت، مقابله و خنثی سازی اهداف و برنامه ریزی‌های دشمن موثر و موفق خواهد بود.

گلمرادی اظهار کرد: کشور ما در مقایسه با سایر کشور‌هایی که یا ذلالت را پذیرفتند و یا ناتوان در مقاومت هستند، شاخصه‌ها و برجستگی‌هایی دارد. به عنوان نمونه وجود ارزشمند مقام معظم رهبری و رفتار مدبرانه‌ای که با موضوعات جهانی دارند و همچنین تبعیت ملت از ایشان، عامل اساسی موفقیت ملت ایران در مقایسه با سایر کشورهاست.

او ادامه داد: ملت ایران مردمانی متفاوت با دیگر کشور‌ها هستند. غیرت و تعصب مردم، همچنین دین باروی و میهن دوستی آن‌ها باعث شده همواره شاهد انسجام در کشور باشیم. جامعه ایران در زمان بحران، مقابله و دفاع، انسجام زیادی دارد و در کنار آن، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد امنیت و خنثی سازی اهداف پلید دشمنان که عامل بهم ریختگی بعضی از کشور‌های منطقه بوده، مزید بر علت است.

گلمرادی در پایان خاطرنشان کرد: امروز همه نیرو‌های مسلح مخصوصا وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره در خنثی سازی اهداف نظامی دشمن موفق عمل کرده از جمله علت و عواملی هستند که باعث انسجام کشور در مقابل سختی و شیطنت‌های دشمن است.
 
منبع: شفقنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان