تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

هلاکت شرور زورگیر در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشته شدن فردی سابقه‌دار که به چند فقره زورگیری و آدم‌ربایی اقدام کرده بود، خبر داد.
هلاکت شرور زورگیر در شاهرود
رویداد۲۴ سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: چندی قبل، فردی سابقه‌دار با سوابق متعدد کیفری دستگیر و با تبانی یکی از هم‌دستانش موفق به فرار شد.

وی از تشکیل تیم‌های عملیاتی ویژه برای دستگیری این فرد خبر داد و افزود: این فرد به تهیه یک قبضه سلاح اقدام و زمانی که یکی از مأموران مخفیگاه وی را شناسایی کرده بود، با حمله به وی با اسلحه از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اقدام به زورگیری این فرد ۲۸ ساله نیز سخن گفت و تصریح کرد: نامبرده نیمه‌شب گذشته با یک قبضه قمه از فردی جوان، پنج میلیون ریال وجه نقد زورگیری می‌کند و قصد تهیه پول و فرار از شهرستان را داشت که مخفیگاه وی توسط تیم‌های ویژه پلیس و مأموران کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود شناسایی شد.

کریمی به اقدامات عملیاتی انجام‌شده در خصوص دستگیری متهم اشاره و بیان کرد: پس از حضور مأموران، مشخص شد وی با تهدید سلاح سرد، به ربودن صاحب‌خانه و اجبار او به حضور در منزل اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: با حضور تیم دستگیری در محل، متهم از طبقه چهارم ساختمان به طبقه اول پریده و با شکستن در ورودی بالکن یکی از همسایه‌ها وارد منزل شد و ضمن حضور در اتاق خواب این منزل، در را قفل کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: این فرد از نورگیر وارد پارکینگ و با رؤیت مأموران با قمه به سمت آنان حمله‌ور شد که مأموران ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، به تیراندازی و دستگیری وی اقدام کردند.

کریمی با اشاره به مجروحیت متهم، از اعزام فوری تیم فوریت‌های پزشکی سخن گفت و افزود: درنهایت با وجود تلاش‌های فراوان تیم پزشکی، متهم فوت کرد.

وی با اشاره به جرائم بی‌شماری که این فرد خطرناک انجام داده بود، گفت: با ترسی که شکات از این فرد داشتند، تاکنون حاضر به شکایت نشده بودند؛ ولی با کشته شدن او، تاکنون قریب به ۱۰ نفر شاکی برای اعلام جرائم خشن این فرد به کلانتری مراجعه کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ نظم و امنیت به هیچ‌کس اجازه جولان نخواهد داد و کسانی که سودای ناامنی در سردارند، باید بدانند قانون، چون مشتی پولادین برابر هنجارشکنان بوده و پایان راه این افراد چیزی جز تباهی نخواهد بود.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ایراندخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
ماموران به ناحیه حساس این شخص شلیک کرده اند. روشن است ماموران مقصرند. پرونده سازی و نشر اکاذیب در باره متوفی مثل شرور باسابقه آنهم ذکر فقط 500 هزار تومان زورگیری اثبات نشده مجوز قتل ایشان نمی شود. ماموران خاطی بایستی برکنار و دادگاهی شده آمران نیز توبیخ و مجازات گردند.
نظرات شما
پیشخوان