تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۸

برنامه‌های آمازون برای تولید نسخه‌ای باکیفیت از اسپیکر اکو

با وجود تعداد زیاد مدل‌های سال قبل، بلندگو‌های آمازون همچنان گزینه خوبی برای لذت بردن از موسیقی باکیفیت نیستند. به گزارش بلومبرگ، این شرکت با معرفی یک مدل بهتر از اسپیکر آمازون اکو قصد دارد با رقبایی مانند سونوس رقابت کند. گفته شده آزمایشگاه ۱۲۶ آمازون نیز تاکنون چندین نمونه از اکو با اندازه بزرگتر تولید کرده که حداقل به چهار توییتر مجهز شده اند.

رویداد۲۴ تولید یک اسپیکر آمازون اکو با کیفیت صدای خوب منطقی به نظر می‌رسد، خصوصا وقتی به این فکر می‌کنیم که این شرکت برنامه دارد نسخه‌ای با کیفیت‌تر از سرویس موزیکش را با قیمت ۱۵ دلار در ماه معرفی کند. علاوه بر این چنین اتفاقی راه را برای رقابت با اسپیکر هوم مکس گوگل نیز باز می‌کند، بلندگویی بسیار با کیفیت‌تر از هر آنچه آمازون در حال حاضر به فروش می‌رساند.

با اینکه آمازون در زمینه فروش اسپیکر‌های هوشمند پیشتاز است، سهمش از بازار هم زمان با صعود گوگل در حال کاهش است. این کمپانی اخیرا دو نمونه از اسپیکر آمازون اکو به نام اکو ساب و اکو پلاس معرفی کرده که تمرکز اولی بر ارائه بیس بهتر، و دومی صدایی بهتر نسبت به اسپیکر اکو معمولی است. اگرچه همچنان از نظر کیفیت صدا محصولی برای رقابت با اسپیکر‌های سونوس که به دستیار صوتی الکسا مجهز شده اند یا هوم مکس گوگل ندارد.
برنامه‌های آمازون برای تولید نسخه‌ای باکیفیت از اسپیکر اکو

بلومبرگ در یک خبر عجیب‌تر نیز ادعا کرده آمازون میزان فعالیت‌ها برای تولید یک ربات خانگی با اسم رمز ورسا را نیز افزایش داده. گویا این شرکت مهندسانی را از پروژه‌های مختلف مسئول توسعه این ربات کرده است، اتفاقی که نشان از جدی بودن این غول فروش اینترنتی برای تجاری سازی چنین محصولی دارد.

به گفته منابع داخلی آمازون، این محصول می‌تواند مانند نسخه‌ای متحرک از الکسا باشد که دنبالتان می‌کند و به پخش موسیقی یا فیلم در هر نقطه‌ای از منزل می‌پردازد. این ربات احتمالا تا کمر افراد ارتفاع خواهد داشت، از دید کامپیوتری برای حرکت استفاده می‌کند و با استفاده از فرمان‌های صوتی فراخوان می‌شود. البته با توجه به هزینه‌ها و میزان پیچیدگی چنین دستگاهی، توسعه آن از سوی آمازون کمی عجیب به نظر می‌رسد.
منبع:
Engadget
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان