تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
مدیرکل بازاریابی و صادرات در مراسم رونمایی از تایر‌های جدید:

ارائه محصولات موردنیاز بازار از ویژگی‌های مهم بارز است

مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز گفت: ارائه تایر جدید به بازار یک ویژگی و فرایند بسیار مهم در بارز است که همواره عامل پیشرفت بارز بوده است.
ارائه محصولات موردنیاز بازار از ویژگی‌های مهم بارز است
رویداد۲۴ مازیار روغنی در مراسم رونمایی از تایر‌های اس یو وی گروه صنعتی بارز گفت: ارائه تایر‌های جدید بارز به بازار فرآیندی بسیار مهم و ارزشمند و عاملی موثر در پیشرفت و توسعه بارز بوده است.
وی با اشاره به ویژگی‌های محصول اس یو وی، گفت: اسپورت بودن و راحتی سرنشین، سرعت و قدرت از شاخص‌های اصلی تایر‌های رادیال خودروی اس یو وی است.

به گفته روغنی چنگ زنی مناسب و ترمزگیری عالی در جاده‌های خیس و لغزنده به دلیل طراحی رویه نامتقارن، دارای حداقل صدا در سرعت‌های بالا به دلیل طرح آج نامتقارن ویژگی‌های این نوع تایر‌ها است.

مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز گفت: تایر‌هایی که امروز رونمایی شد دارای شیار‌های عمیق و پهن برای هدایت بهتر آب از روی سطح جاده است و رفتار عالی تایر در عبور از پیچ‌های جاده و فرمان پذیری مطمن از ویژگی‌های آن است و از طرفی دیگر وجود سایپ‌های زیاد موجب بهبود چنگ زنی به جاده می‌شود.

مراسم رونمایی از تایر‌های اس یو وی بارز امروز با حضور مدیرعامل گروه صنعتی بارز و جمعی از مدیران ارشد این گروه برگزار شد.
نظرات شما
پیشخوان