تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۸

مزایای آموزش خصوصی دروس دانشگاهی

تدریس خصوصی هزینه بالاتری نسبت به کلاس های گروهی دارد ولی بهره وری کلاس های خصوصی بسیار بالاتر از کلاس های گروهی در آموزشگاه ها و مدارس است.

مزایای آموزش خصوصی دروس دانشگاهی

رویداد۲۴ آموزش می‌تواند هم بصورت خصوصی و هم بصورت گروهی، صورت پذیرد. تدریس بصورت خصوصی به نسبت تدریس گروهی مزایایی دارد که تعدادی از آنها در اینجا ارائه می گردد.

در حالت تدریس خصوصی و نیمه خصوصی، چون تعداد دانشجو یا دانش آموزان به نسبت کلاسهای گروهی خیلی کمتر است، سوالات به صورت راحت‌ تری پرسیده شده و اشکالات راحت تر برطرف خواهند شد.

تدریس خصوصی هزینه بالاتری نسبت به کلاس های گروهی دارد ولی بهره وری کلاس های خصوصی بسیار بالاتر از کلاس های گروهی در آموزشگاه ها و مدارس است. به ویژه در شرایطی که زمان کوتاهی تا امتحان باقی مانده باشد و دانش آموز یا دانشجو از آمادگی کافی برخوردار نباشد، به جرئت می توان گفت که تدریس خصوصی تنها راه حل اثربخش و زودبازده است.

خیلی از دانش آموزان یا دانشجویان در بعضی از قسمتهای درس اشکالات پایه ای دارند که در کلاسهای گروهی قابل رفع نیست. در کلاسهای خصوصی دانشجویان یا دانش آموزان به راحتی می توانند سوالات و اشکالات خودشان را بپرسند.

 آیا شما نیاز به تدریس خصوصی دارید؟

همه ما نیاز به تدریس دروس بصورت خصوصی نداریم. اما وقتی که نیاز باشد، تدریس خصوصی می تواند به موفقیت ما کمک بزرگی کند. دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که چرا شما یا کودک دانش اموزتان نیاز به مدرس خصوصی دارید.

از جمله این دلایل موارد زیر هستند:

زمان کمی تا امتحان باقی مانده است و می خواهید به سرعت آمادگی لازم را کسب کنید.

قبل از امتحان اضطراب بالایی دارید و می خواهید با اطمینان بیشتری از آموخته های خود در جلسه امتحان حاضر شوید.

قسمت خاصی از کتاب را مشکل دارید که در کلاس های گروهی قابل رفع نیست.

می خواهید یک معلم خصوصی تعدادی نمونه سوال برای شما حل کند تا آموخته هایتان تثبیت گردد.

 بنابراین قبل از اینکه به دنبال مدرس خصوصی بگردید، باید بدانید دقیقا چه میخواهید.

 آیا نیاز به یادگیری مفهومی و عمیق دروس دارید

و یا فقط قصد دارید برای یک امتحان مهم آماده شوید.

یکی از مهمترین دروسی که تقریبا اکثر افراد در یادگیری آن مشکل دارند، دروس ریاضی،فیزیک و شیمی هستند. یافتن استاد متبحر برای تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی این روزها براحتی امکان پذیر است. می توانید بر حسب منطقه محل سکونتتان، سطح بودجه، جنسیت و یا زمانهای آزادتان یک استاد برای یادگیری دروس پیدا کنید.

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب یک معلم خصوصی، شناخت استاد پیش از برگزاری کلاس است تا زمان و پول خود را از دست ندهید. برای شناخت یک معلم خصوصی، سابقه تدریس و نظرات شاگردان پیشین او از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایت سپاه دانش، سامانه انتخاب آنلاین معلم خصوصی است. حوزه هایی که بیشتر مورد نیاز دانش پژوهان است شامل این موارد است: تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان. در هریک از این حوزه ها، می توانید بهترین مدرس و معلم های خصوصی آقا و خانم را استخدام کنید و از کلاس های باکیفیت آنها بهره مند شوید.

برای یافتن و استخدام معلم خصوصی در یک درس خاص از طریق سایت سپاه دانش ، می توانید آن درس را در سایت جستجو کنید. سپس با مشاهده لیست معلمان خصوصی آن درس، معلم خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین آموزش خصوصی در همه مقاطع تحصیلی انجام می شود، مانند تدریس خصوصی ابتدایی، تدریس خصوصی دبیرستان، تدریس خصوصی کنکور سراسری، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و تدریس خصوصی کنکور کارشناسی ارشد.

سپاه دانش جایگزین سایت هایی است که بصورت اینترنتی فقط به انتشار آگهی و تبلیغ برای تدریس خصوصی اختصاص دارند. سپاه دانش همچنین می تواند جایگزین موسسه و آموزشگاه های تدریس خصوصی باشد که در گذشته بصورت فیزیکی اقدام به معرفی استاد به دانشجو می کردند.

اساتیدی که سابقه تدریس به صورت خصوصی، آموزشگاهی و مدرسه ای دارند، می توانند در سایت سپاه دانش به عنوان مدرس ثبت نام کنند. پس از مصاحبه های تخصصی و عمومی به صورت حضوری، اساتید در سایت فعال می شوند و به آنها شاگرد معرفی خواهد شد.

گروه آموزشی سپاه دانش در راستای توسعه و ارتقای سطح آموزش کشور در سال 1380 تاسیس گردید. از این رو این گروه با پیاده سازی سامانه رزرواسیون آنلاین اساتید با آدرس sepahedanesh.com امکان رزرو زمان اساتید با تجربه کشور را بصورت آنلاین فراهم آورده است.

برچسب ها: آموزش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان