تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
ربیعی:

ملت در انتخابات "دوباره ایران"خواهد گفت/ پاسخ تحریم‌ها در پای صندوق‌های رای داده خواهد شد

سخنگوی دولت گفت: ملت ما امسال در انتخابات مجلس دوباره ⁧#ایران⁩ خواهد گفت و پاسخ تحریم‌های آمریکایی را در پای صندوق‌ها خواهد داد.
ملت در انتخابات
رویداد۲۴علی ربیعی با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در چند توئیت نوشت: در همان صحنه شورایاری⁩ می‌توان از انتخابات بنیاد بودن ایران سخن گفت: واضافه کرد انتخابات شرط اصلی مردمسالاری است و ملت ما امسال در انتخابات مجلس دوباره ⁧ایران⁩ خواهد گفت و پاسخ تحریم‌های آمریکایی را در پای صندوق‌ها خواهد داد از طریق تجدید هستی ملی خود در میعادگاه انتخابات.

شورایاری به عنوان یک تجلی بارز از خودمدیری محلی مکمل ⁧انتخابات⁩ سراسری است. در شرایطی که توسعه ناموزن شهری مفهوم "محله" در معرض فرسایش تدریجی قرار داد انتخابات شورایاری حرکتی است در جهت احیای محله و تقویت حس همبستگی محله‌ای به موازت حس همبستگی‌های بزرگتر.

جامعه ما زنانه‌تر شده و سطح رویت پذیری زنان در حوزه‌های عمومی جامعه در دانشگاه و در سایر عرصه‌های ⁧سیاسی⁩ و اجتماعی افزایش یافته است.
افزایش معنادار کاندیدا‌های زن⁩ در شورایاری نمونه دیگری است از اینکه زنان می‌خواهند در اماکن عمومی در صحنه‌های سیاسی و در امور محلی و سراسری دیده شوند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان