تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

سامسونگ گلکسی تب S۶ به‌صورت رسمی معرفی شد

سامسونگ گلکسی تب اس ۶ را با طراحی سبک‌تر و باریک‌تر از گلکسی تب اس ۴ و قابلیت‌های جدیدی برای قلم اس پن رونمایی کرد.
سامسونگ گلکسی تب S۶ به‌صورت رسمی معرفی شد
رویداد۲۴ هما‌ن‌طور که انتظار می‌رفت سامسونگ تبلت اندرویدی بالارده‌ی گلکسی تب اس ۶ را برای پاسخگویی به نیاز‌های کاری کاربران و همچنین به‌عنوان ابزاری برای سرگرمی، به‌صورت رسمی معرفی کرد.

تبلت جدید کره‌ای‌ها شباهت زیادی به آیپد پرو و مایکروسافت سرفیس پرو دارد. انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۶ سامسونگ با بهره‌مندی از ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و قلم استایلوس اس پن، از ۶ سپتامبر برابر با ۱۵ شهریورماه با قیمت ۶۴۹ دلار در دسترس کاربران قرار گیرد. نسخه‌ی دیگری از این دستگاه با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی نیز با قیمت ۷۲۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ اعلام کرده است که نسخه‌ی دیگری از گلکسی تب اس ۶ با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی LTE، اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
 
سامسونگ گلکسی تب S۶ به‌صورت رسمی معرفی شد
 
تبلت جدید کره‌ای‌ها از نظر مشخصات در صدر جدول تبلت‌های اندرویدی فعلی سامسونگ از جمله تبلت پایین‌رده‌ی گلکسی تب A و دستگاه میان‌رده‌ی گلکسی تب S۵e قرار دارد. کره‌ای‌ها خط تولید جداگانه‌ای برای تبلت‌هایی با قابلیت پشتیبانی از ویندوز ۱۰ دارند. گلکسی تب اس ۶ با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی اولد با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۱۶ به ۱۰ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ به بازار عرضه خواهد شد. حاشیه‌های دستگاه جدید باریک‌تر از حاشیه‌های گلکسی تب اس ۴ است.

دستگاه جدید علاوه بر بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر، مجهز به فناوری تشخیص هویت چهره است. سامسونگ ضخامت و وزن کلی تبلت جدید خودش را به ۵.۷ میلی‌متر و ۴۲۰ گرم کاهش داده است. همچنین در کنار لبه‌های دستگاه چهار عدد اسپیکر قرار داده شده است. گلکسی تب اس ۶ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که براساس ادعای شرکت، دستگاه با چنین ظرفیت باتری می‌تواند به‌مدت ۱۵ ساعت شارژ مورد نیاز کاربران را تأمین کند.

پنل پشتی گلکسی تب اس ۶ مجهز به دوربین دوگانه، یکی با لنز استاندارد و دیگری با لنز زاویه باز ۱۲۳ درجه عریض است. پنل پشتی دستگاه یکی از جالب‌توجه‌ترین قسمت‌های تبلت به شمار می‌آید. کره‌ای‌ها در طراحی پنل پشتی، نواری مغناطیسی برای اتصال قلم اس‌پن به تبلت طراحی کرده‌اند. قلم اس پن نیز همچون آیپد پرو و اپل پنسل با قرار گرفتن در نوار مغناطیسی شارژ می‌شود و نوتیفیکیشنی در مورد شارژ شدن آن روی نمایشگر نشان داده خواهد شد.

سامسونگ گلکسی تب S۶ به‌صورت رسمی معرفی شد

قلم S Pen دارای ویژگی‌های کنترل از راه دور مشابه قلم اس پن گلکسی نوت ۹ است و برای جلو و عقب زدن اسلاید‌های پاورپویت و فعال کردن شاتر دوربین از راه دور کاربرد دارد. به‌علاوه قلم گلکسی تب اس ۶ با ژست‌های حرکتی جدیدی برای اسکرول کردن فایل‌های مدیا و عملکرد‌های دیگری به‌کار برده می‌شود. احتمال دارد قلم اس پن گلکسی نوت ۱۰ نیز لز ژست‌های حرکتی جدیدی مشابه قلم اس پن گلکسی تب اس ۶ بهره ببرد.

کره‌ای‌ها کیبورد قابل اتصال به تبلت جدید خود را بازطراحی کرده‌اند. کیبورد جدید از ترک‌پد کوچکتری نسبت به کیبورد‌های قبلی بهره می‌برد و کاربران می‌توانند کیبورد بازطراحی شده را با قیمت ۱۷۹ دلار خریداری کنند. گلکسی تب اس ۶ با نسخه‌ی اندروید ۹ پای و نسخه‌ی ۱.۵ رابط کاربری OneUI سامسونگ معرفی شده است. همچنین این تبلت از رابط کاربری DeX سامسونگ پشتیبانی می‌کند که تجربه‌ی کار با سیستم دسکتاپ را برای کاربر فراهم می‌کند. کیبورد دارای کلیدی است که می‌تواند عملکرد دستگاه را به‌سرعت در حالت DeX قرار دهد. همچنین با پورت USB Type-C می‌توان دستگاه را به نمایشگر بیرونی متصل کرد.

سامسونگ گلکسی تب S۶ به‌صورت رسمی معرفی شد

از نظر اندازه و ویژگی‌ها، گلکسی Tab S۶ به جدیدترین نسخه‌ی آیپد ایر اپل شباهت بیشتری دارد تا آیپد پرو. البته آیپد ایر نسبت به گلکسی تب اس ۶ از قیمت پایین‌تر و سیستم‌عامل توسعه‌یافته‌تر و اکوسیستم اپلیکیشن پیشرفته‌تری بهره می‌برد.
 
مشخصات گلکسی تب اس ۶ 
نمایشگر 

۱۰.۵ اینچی WQXGA Super AMOLED

رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل 

۲۸۷ ppi

تراشه  اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام 
ظرفیت حافظه‌ی رم  ۶ یا ۸ گیگابایت 
ظرفیت حافظه‌ی داخلی  ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت 
باتری  ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعت
دوربین پنل پشتی 

دوربین دوگانه 

دوربین اصلی  ۱۳ مگاپیکسل فوق عریض با زاویه دید ۱۲۳ درجه 

دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسل عریض با زاویه دید ۸۰ درجه 

دوربین سلفی  ۸ مگاپیکسل عریض با زاویه دید ۸۰ درجه 
امنیت 

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر 

Knox security suite

اتصالات 

اسلات microSD 

اسلات سیم‌کارت نانو (‌فقط برای نسخه‌ی با قابلیت پشتیبانی از LTE)‌

پورت USB-C 

پین برای اتصال کیبورد 

شبکه 

LTE : Cat.20 (DL up to 2.0Gbps)

Wi-Fi : 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), MIMO

Bluetooth 5.0

سیستم‌عامل 

اندروید ۹ پای 

رابط کاربری OneUI

وزن و ابعاد 

۴۲۰ گرم 

۲۴۵ در ۱۶۰ در ۵.۷ میلی‌متر 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع تبلت‌های سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع تبلت و گالری تصاویر رسمی این گجت‌ها همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

منبع: زومیت
برچسب ها: سامسونگ
نظرات شما
پیشخوان