تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس مشخص شد

منبعی آگاه قیمت گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ را فاش کرد. محتوای این توییت با گزارش‌های قبلی کاملا همخوان است.
قیمت گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس مشخص شد
رویداد۲۴ ساعاتی قبل، منبعی آگاه با انتشار توییتی، قیمت گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ را فاش کرد که نشان می‌دهد گزارش‌های منتشرشده‌ی ماه قبل کاملا درست بوده است. در این توییت آمده است:

این مطلب قبلا فاش شده است؛ ولی من هم می‌خواهم از طرف خودم آن را تأیید کنم. قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ از ۹۴۹ یورو آغاز می‌شود. همچنین، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۱،۰۹۹ یورو و مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن ۱،۱۹۹ یورو قیمت خواهد داشت. این قیمت در کشور‌های مختلف حوزه‌ی اتحادیه‌ی اروپا اندکی متفاوت خواهد بود. درباره‌ی نسخه‌های دیگر این گوشی نیز به‌زودی اخباری خواهیم داشت.

البته باید توجه کرد که براساس اطلاعات منتشرشده از این منبع، قیمت نسخه‌ی پایه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ حدود ۹۴۹ یورو است، نه ۹۹۹ یورو که قبلا اعلام شده بود. اخیرا هم مطلع شده‌ایم که این گوشی نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ندارد و همه‌ی نسخه‌ها حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه خواهند داشت؛ بنابراین، قیمت پایه‌ی نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ ۱،۰۴۹ یورو و قیمت نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی حدود ۱،۱۹۹ یورو خواهد بود.

قیمت گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس مشخص شد
همچنین، توییت منتشرشده‌ی منبع مذکور نشان می‌دهد مدل‌های مختلف گلکسی نوت ۱۰ رنگ‌های متفاوتی دارند که بعضی از آن‌ها را قبلا دیده‌ایم. براساس اخبار و تصاویری که قبلا منتشر شده است، رنگ صورتی و گرادینت ازجمله رنگ‌های ارائه‌شده برای این گوشی هستند.

شایان ذکر است تصویر منتشرشده فقط قسمت پشتی گوشی‌ها را نشان می‌دهد؛ ولی این گمان‌ها را تأیید می‌کند که از سه دوربین عمودی در قسمت بالا و چپ بهره می‌برد. گفته می‌شود نوت ۱۰ پلاس علاوه‌بر این سه دوربین، حسگر ToF دارد که در تصویر مدل سفیدرنگ مشخص است.

طبق اخبار دیگر، گلکسی نوت ۱۰ از صفحه‌ی Full HD+ با اندازه‌ی ۶.۳ اینچ برخوردار است و از حافظه‌ی خارجی میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند. این در حالی است که گلکسی نوت ۱۰ پلاس به صفحه‌ی QHD+ با اندازه‌ی ۶.۸ اینچ مجهز است و از حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ در رویداد Unpacked این شرکت در ۱۶ مرداد رونمایی شوند.

 

 

منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سامسونگ ، تکنولوژی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
1
1
به جهندم
نظرات شما
پیشخوان