تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

دوش‌هایی که آب ویتامین دار بر سرتان می‌ریزند +عکس

دوش‌هایی که آب تصفیه شده ویتامین دار بر سرتان می‌ریزند

رویداد۲۴استفاده از آب پاکیزه برای استحمام یکی از اولویت‌های همه مردم است و یک شرکت تجاری با نصب سیستم تصفیه آب جدیدی بر روش‌های خود این هدف را محقق کرده است.

 استفاده از آب پاکیزه برای استحمام یکی از اولویت‌های همه مردم است و یک شرکت تجاری با نصب سیستم تصفیه آب جدیدی بر روش‌های خود این هدف را محقق کرده است.

شرکت وند یک سیستم ماژولار تصفیه آب طراحی کرده که قادر به حذف آلودگی‌های آب است.

این سیستم تصفیه کننده می‌تواند مواد معدنی و شیمیایی مضر و نیز ویروس‌ها و باکتری‌های خطرناک موجود در آب را از آن حذف کند تا آبی که بر سر فرد می‌ریزد از هر جهت پاکیزه و مناسب باشد.
دوش‌هایی که آب ویتامین دار بر سرتان می‌ریزند +عکس

تفاوت این سیستم تصفیه آب با سیستم‌های مشابه این است که نه تنها مواد مضر را از آب حذف می‌کند، بلکه یک ماژول مستقل در آن مواد مفیدی را به آب اضافه می‌کند. از جمله این مواد مفید می‌توان به ویتامین‌ها و برخی مواد معدنی مفید اشاره کرد. در واقع این سیستم تصفیه آب پس از حذف املاح و مواد مضر به منظور بازگرداندن تعادل به آن، مواد تازه‌ای را به آب بازمی گرداند.

بسته‌های مختلفی که برای ارتقای فرایند تصفیه در نظر گرفته شده، به افراد کمک می‌کند تا آب موجود را بر مبنای سلیقه و نیاز‌های خود تصفیه و بهینه سازی کنند. از همین رو فرد بر اساس شرایط جغرافیایی محل سکونت خود و سطح پی هاش آب، وضعیت املاح و مواد معدنی، سطح باکتری و ویروس و عوامل دیگر خود می‌تواند افزودنی‌های تازه به آب دوش را انتخاب کند.

نکته جالب اینکه در صورت تغییر محل سکونت، امکان ارسال بسته افزودنی جدید بر مبنای شرایط جغرافیایی محل تازه زندگی وجود خواهد داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان