تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

جدیدترین بروزرسانی گوگل مپ منتشر شد

بعد از اعلان خبر اضافه شدن دوچرخه‌ها و اسکوتر‌های شرکت لایم (Lime) به گوگل مپس، حالا گوگل گزینه‌های بیشتری را در اختیار کسانی که از سرویس به‌اشتراک‌گذاری دوچرخه استفاده می‌کنند قرار داده است. در آخرین بروزرسانی گوگل مپس قرار است ویژگی‌های جدیدی بر روی تب transit ارایه شود؛ بطوریکه کاربران اجازه خواهند داشت تا به خدمات شرکت لایم از طریق هر دو تب walking و cycling دسترسی داشته باشند.
رویداد۲۴ در جدیدترین بروزرسانی گوگل مپس اطلاعات مفیدی درباره هر وسیله، به کاربر نشان داده خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به رنج فاصله، قیمت و ظرفیت باتری دوچرخه (یا اسکوتر) و همچنین نزدیک‌ترین مسیر دسترسی به آن اشاره کرد. همچنین، برای مشاهده دوچرخه‌های لایم از طریق تب cycling اپلیکیشن گوگل مپس، ابتدا باید مبدا و مقصد مسیر خودتان را وارد کنید، سپس گزینه Lime را در پایین صفحه انتخاب نمایید.

افزون‌بر این، حالا تب walking، مسیر‌های دسترسی به نزدیک‌ترین ایستگاه لایم و مدت زمان تقریبی رسیدن به آن را به کاربران نشان خواهد داد. اگر اپلیکیشن لایم را بر روی گوشی خود ندارید، با فشردن گزینه Unlock در قسمت Lime گوگل مپس، به اپ استور یا گوگل پلی استور جهت نصب برنامه هدایت خواهید شد.

سرویس شرکت لایم در حال‌حاضر در چندین شهر آمریکا که عبارتند از آتلانتا، بالتیمور، Bloomington، Boise، شیکاگو، دنور، Hoboken، ایندیاناپولیس، لیتل راک، لوس آنجلس، Louisville، میامی، Monterey، Mountain View، اوکلند، اورلاندو، فنیکس، ساکرامنتو، سن دیگو، سن خوزه، سن مارکوس، سانتا باربارا، Scottsdale، South Bend، Statesboro، Tampa و واشنگتن دی‌سی، فعال است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گوگل مپ
نظرات شما
پیشخوان