تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

جهانگیری: درس‌های پس از جنگ کمتر از درس آموخته‌های دوران دفاع مقدس و تجربه‌های پیش از آن نیست

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به فرا رسیدن سال‌روز بازگشت نخستین گروه از آزادگان دفاع مقدس به کشور تاکید کرد: روایت جنگ و صلح در طول دهه اول انقلاب را باید خوب نوشت و خوب خواند.

رویداد۲۴ معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به فرا رسیدن سال‌روز بازگشت نخستین گروه از آزادگان دفاع مقدس به کشور تاکید کرد: روایت جنگ و صلح در طول دهه اول انقلاب را باید خوب نوشت و خوب خواند.

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مرداد سال‌روز بازگشت نخستین گروه از آزادگان دفاع مقدس به کشور نوشت:

«٢٦ مرداد ١٣٦٩ روزی بود که آزادگان سرافراز ایرانی پس از سال‌ها اسارت پای به خاک میهن نهادند. آن روز جامعه یکی از نزدیک‌ترین دستاورد‌های صلح را به چشم دید و فرزندانش را که شاهدان زنده مقاومت در اسارتگاه‌های مخوف بعثی بودند، با اشتیاق در آغوش کشید.

درس‌های پس از جنگ کمتر از درس آموخته‌های دوران دفاع مقدس و تجربه‌های پیش از آن نیست. روایت جنگ و صلح در طول دهه اول انقلاب را باید خوب نوشت و خوب خواند.

دشواری و در عین حال ضرورت و نتایج پذیرش قطعنامه ٥٩٨، صفحه دوم مقاومت‌ها و شهادت‌ها، جانبازی‌ها، اسارت‌ها و ایثارگری‌های ملت ما در طول هشت سال دفاع مقدس است. این دو صحنه را با هم ببینیم و از هر دو در امتداد هم بیاموزیم.

یاد آن همه فداکاری و اخلاص و ایثار مردم و آن همه وحدت و همدلی و مسئولیت‌پذیری سیاست‌گذاران و مجریان زنده و گرامی باد. روز آزادگان هم بر همه آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس و خانواده‌های محترم‌شان مبارک.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جهانگیری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
مردم را بدبخت کردید. بسه دیگه
نظرات شما
پیشخوان