تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۵/۳۰

امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد، قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده که نسبت به قیمت قبلی تغییر نکرده است.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
رویداد۲۴ بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا افزایش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات دوشنبه یک‌میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۳۰ هزار تومان فروخته شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۷ هزار و ۳۷۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۰۳ دلار قیمت خورد.
 

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۸
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۵/۳۰


قیمت دلار و ارز بانکی در روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۸

 
صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۸، قیمت دلار را برای فروش به مردم بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل، ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان است.
 
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان