تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

تاکید رئیس جهادانشگاهی کردستان بر راه‌اندازی یک مرکز رشد

رئیس جهاددانشگاهی واحد کردستان با بیان این‌که جهاددانشگاهی در زمینه توسعه استان رسالت مشخصی برعهده دارد، گفت: متاسفانه برخی از ادارات به چشم رقیب به این واحد نگاه می‌کنند در صورتی که جهاد دانشگاهی می‌تواند نقش موثری در توسعه استان داشته باشد.
رویداد۲۴-رئیس جهاددانشگاهی واحد کردستان با بیان این‌که جهاددانشگاهی در زمینه توسعه استان رسالت مشخصی برعهده دارد، گفت: متاسفانه برخی از ادارات به چشم رقیب به این واحد نگاه می‌کنند در صورتی که جهاد دانشگاهی می‌تواند نقش موثری در توسعه استان داشته باشد.

  دکتر حمیدرضا مجردی، امروز چهارشنبه(12 خرداد) در جلسه امضای تفاهم نامه میان پارک علم و فناوری کردستان و جهاددانشگاهی واحد کردستان، اظهار کرد: توسعه همانند یک چرخه است که همه‌ی ابعاد آن، باید به یک اندازه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این‌که کردستان جزو استان‌های کمتر توسعه یافته است، افزود: همه باید در حد توان خود برای توسعه و آبادانی استان تلاش کنیم.

وی در ادامه با عنوان این‌که کردستان یک استان صنعتی نیست، تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی استان بخش کشاورزی و منابع طبیعی است که باید مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرد.

مجردی با اشاره به بیکاری حدود 5 هزار نفر فارغ التحصیل حوزه کشاورزی در استان؛ ایجاد اشتغال در این بخش را امری بسیار حائز اهمیت دانست.

وی در پایان سخنان خود به پیگیری و اهمیت راه اندازی یک مرکز رشد در جهاد دانشگاهی واحد کردستان اشاره و خاطرنشان کرد: در صورتی که این امر در جهاددانشگاهی کردستان تحقق یابد، اثرات مثبت آن شامل حال استان خواهد شد.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان