تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
بانک ملی ایران با هدف کاهش مدت انتظار پاسخگویی تلفنی به مشتریان و بهینه سازی مرکز ارتباط مردمی خود، مرکزی تخصصی جهت تسریع در پاسخ به سوالات مشتریان در حوزه سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ایجاد کرد.
افتتاح مرکز تماس بانک ملی ایران برای پاسخگویی به سوالات تخصصی مشتریان
رویداد۲۴ ناصر شاهباز عضو هیات مدیره به همراه عباس شفیعی عضو هیات مدیره و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک در بازدید از این مرکز مستقر در اداره کل نظام‌های پرداخت بانک، بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های لازم در مرکز ارتباطات مردمی جهت کاهش زمان انتظار پاسخ به مشتریان تا حد امکان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام با توجه به نیاز اساسی به پاسخگویی سریع و رفع ابهامات پیرامون سامانه‌های بانک انجام شده است، گفت: انتظار می‌رود اداره کل نظام‌های پرداخت ضمن بررسی و تحلیل دلایل تماس‌های مشتریان نسبت به رفع ابهامات و ایرادات موجود در سیستم از طریق ادارات ذیربط به صورت ریشه‌ای اقدام کند.

شاهباز تصریح کرد: البته تعداد استاندارد پاسخ دهی در مرکز ارتباطات مردمی نیز باید رعایت شود تا بتوانیم رضایتمندی مشتریان را داشته باشیم، چرا که هیچ اقدامی بالاتر از کسب رضایت مشتری نیست.

رییس اداره کل نظام‌های پرداخت بانک نیز افزود: این اقدام با توجه به استقرار سامانه‌های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام‌های پرداخت و در راستای پاسخگویی مناسب و تسریع در رفع مغایرت‌های مبادلات الکترونیک انجام شده است.

محمد نجف زاده گفت: کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه‌های الکترونیک برخوردارند و از طریق شماره تماس مرکز ارتباط مردمی ۶۴۱۴۰، ۰۲۱ و کلید ۴ آماده پاسخگویی به مشتریان و کارکنان شعب خواهند بود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین از بخش‌های مختلف اداره کل نظام‌های پرداخت بازدید کرد.
خبر های مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: