تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

واکنش معاونت امور زنان رئیس جمهور به درگذشت دختر آبی

معصومه ابتکار معاونت زنان رئیس جمهور به درگذشت سحر خدایاری واکنش نشان داد.
  رویداد۲۴معصومه ابتکار اطلاعیه روابط معاونت امور زنان ریاست جمهوری درباره اقدامات انجام شده برای رسیدگی به شرایط سحر خدایاری را منتشر کرد.

با ابراز تاسف و تاثر شدید از درگذشت خانم سحر. خ، به اطلاع می‌رساند اقدامات این معاونت از زمان انتشار اخبار مربوطه در رسانه‌ها در پی خودسوزی نامبرده، به شرح زیر بوده است:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هفته گذشته پس از اطلاع از موضوع خودسوزی خانم سحر. خ و بررسی صحت و سقم موضوع در جلسه چهارشنبه دولت، به دستیار ویژه حقوق شهروندی خود، خانم شهناز سجادی ماموریت داد تا در محل بیمارستان حاضر و موضوع را شخصا بررسی کند. خانم سجادی روز پنج شنبه ۱۴ شهریور در بیمارستان با مادر و خواهر سحر دیدار و جزئیات ماجرا را همان روز به طور کتبی گزارش کرد. این گزارش روز شنبه به پیوست نامه‌ای رسمی به امضای معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای رئیس محترم قوه قضائیه ارسال شد. در جلسه دولت روز یکشنبه نیز موضوع مطرح و وزیر ورزش و جوانان در مورد اقدامات صورت گرفته برای حضور خانم‌ها در مسابقات توضیح داد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
5
کاش یه معاونت امور فرزندان شهدا هم بود تا پیگیر خودسوزی فرزند شهید قمی باشه
مرتضی حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
2
1
به نام خدا : دولت تدبیر و امید !!!! بیکاری را به صفر رساند !! برای جوانان انواع و اقسام مختلف شغل ایجاد کرد !! انرژی هسته ای را حق مسلم ایران دانست و آن را تقویت کرد!!!! فساد و دزدی و اختلاس را ریشه کن کرد !!!! صنعت ماهواره‌ای را توسعه داد و اولین ایرانی را به فضا فرستاد !!!! فقط دختران را به ورزشگاه راه نداد که آنهم دیگران مانع اش می شوند !! بابا چکارش دارید !!
D. P. R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
0
سلام. کلا ملت همیشه در صحنه اینبار برای رای پشت صحنه باید قرار بگیرند و کسی به این دولت رای ندهد خودشان میبرند و میدوزند وقتی آبرویشان میرود خانم ابتکار سینه سپر میکند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان