تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
فرکی:

این بازی برای هر دو تیم ۶ امتیازی است/مصاف فردا می‌تواند جذاب و دیدنی باشد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:خوشحالیم که یک فصل دیگر تیم شاهین بوشهر به لیگ برتر صعود کرد.

این بازی برای هر دو تیم ۶ امتیازی است/مصاف فردا می‌تواند جذاب و دیدنی باشد

رویداد۲۴ حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی با شاهین شهرداری بوشهر گفت: خوشحالیم که یک فصل دیگر تیم شاهین بوشهر به لیگ برتر صعود کرده و به بهانه بازی فوتبال دوباره در خدمت شما هستم. باید برای مردم استان بوشهر و هیات فوتبال این استان تبریک بگویم که برترین هیات فوتبال کشور شد. این پیام خوبی برای استان بود. مردم خوب، علاقمند و مشتاق این استان دارد و من هم به هیات فوتبال استان تبریک می‌گویم. فوتبال در این استان پیشینه قوی و سابقه خوبی دارد. با نام‌های شاهین و ایرانجوان، دو تیم در گذشته‌های دور و هم در حال حاضر بازیکنان خوب و توانمندی دارد. به هر حال این هم می‌تواند پیام خوبی باشد.

فرکی افزود: دوستان و همکارانم خیلی زحمت کشیدند که شاهین به لیگ برتر صعود کرده است و اینکه ویسی در حال حاضر هم مربی این تیم است خیلی خوب است. وی از مربیان جوان و خوب هستند. شاهین و ما با دو باخت در انتهای جدول هستیم و تلاش می‌کنیم به شرایط مناسب برسیم. متاسفانه پیکان وشاهین در هفته سوم باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. به تقدیر الهی اعتقاد دارم و امیدوارم هرچه خیر است در بازی فردا رخ بدهد. ما برای پیروز شدن به بوشهر آمده ایم و شاهین هم همین هدف را دارد و امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و تماشاگران بازی خوبی را ببینند. هر دوتیم بازیکنان جوان و خوب دارند و بازی فردا می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. انتظار ما این است که بازیکنان ما همه توانشان را به کار بگیرند. امیدوارم از فرصت پیش رو بتوانیم استفاده کنیم. این بازی برای هر دو تیم ۶ امتیازی است. امیدوارم بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم و در ادامه راه برای شاهین ارزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پیکان در مورد نفرات جذب شده تیمش، گفت: دو بازیکن خیلی خوب پارس جنوبی را جذب کردیم. با توجه به وقفه شروع لیگ فرصتی برای ما پیش آمد که هماهنگ‌تر شویم. ۱۸ بازیکن از فصل گذشته از تیم ما جدا شدند و آن‌ها خودشان تصمیم به این کار گرفتند. ۹ بازیکن به جمع ما اضافه شدند. بازیکنان بوشهری هم در بین این بازیکنان جدید هستند. تیم ما نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد تا بتوانند کار تیمی خوبی ارایه کنیم. در بازی قبل نتیجه پرگلی رقم خورد، ولی در نهایت باختیم، اما عملکردمان بهتر از بازی اول بود. دوست نداشتیم دو باخت داشته باشیم. امیدوارم در ادامه تیم مان هماهنگی بیشتری داشته باشد. بازیکنان بوشهری ما فصل گذشته از بهترین‌ها در تیم خودشان بودند.

فرکی در مورد شرایط تیم شاهین اظهار داشت: هر تیمی به فاکتور تجربه نیاز دارد. شاهین که اکنون به لیگ برتر آمده اگر در نقل و انتقالات بهتر عمل می‌کرد شاید راحت‌تر می‌توانست به راهش ادامه بدهد. ویسی تجربه خوبی دارد. او با استقلال خوزستان هم قهرمان شده و نشان داد که مربی توانایی است. اگر شاهین در لیگ برتر بماند ویسی نتیجه خوبی گرفته است. اولین تجربه شاهین در لیگ برتر است و حفظ این تیم یعنی نتیجه موفقیت آمیز.
وی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: تنها مصدوم ما جابر انصاری است که نیم فصل گذشته او را جذب کردیم که مصدوم شد و تا امروز کار کرده و زحمت کشیده است و او تنها مصدوم تیم ما است. فراز امامعلی از فصل قبل محروم بود که برای بازی فردا بازی خواهد کرد. موسوی هم مدافع مصدوم ما بود که اکنون به بازی رسیده است.

وی در مورد نتایج بد پیکان و شاهین گفت: کوتاه بگویم و مشکلی نداریم و هنوز در ابتدای راه هستیم و با نتایج مقطعی نباید در مورد تیم قضاوت شود. ما و شاهین فرصت زیادی داریم.

فرکی در مورد خاطراتش از بازی با شاهین بوشهر گفت: کلی عرض کنم که حس خوبی نسبت به همه مردم ایران دارم. من با تیم نفت تهران خاطره خوبی در بوشهر دارم و نفت در ثانیه‌های آخر در لیگ برتر ماندگار شد و همان تیم به آسیا راه پیدا کرد. سیر صعودی نفت در آن زمان بی سابقه بود. از لیگ دسته دوم تا لیگ یک و لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی. من آن زمان سرمربی نفت بودم و در ثانیه‌های آخر بازی با شاهین در لیگ ماندگار شدم. من دوستان خوبی هم در بوشهر دارم. همیشه آن‌ها برایم قابل احترام هستند. بعد از صعود شاهین به لیگ برتر خوشحال شدم و زمانی هم که به لیگ یک سقوط کرد ناراحت شدم. مردم در این استان مردم خیلی علاقمند هستند. من برایشان احترام زیادی قائل هستم ودوستان دارم.

از سرمربی پیکان در مورد وضعیت تیم ملی سوال شد که اعلام شد سوال فقط باید در مورد بازی باشد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان