تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸

اتوبان یک طرفه استقلال و نفت؛ سه امتیاز همیشگی

استقلال در هفته سوم لیگ برتر امروز در مسجد سلیمان به مصاف نفت می‌رود.

رویداد۲۴   استقلال و نفت مسجد سلیمان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که اتوبان این دو تیم همواره یک طرفه بوده و آبی‌های تهرانی موفق شده اند حریف خود را شکست دهند.

استقلال و نفت مسجدسلیمان در دو دوره اخیر چهار بار به مصاف همدیگر رفته‌اند که ۴ برد نصیب استقلالی‌ها شده است و ۴ باخت هم به نماینده مسجدسلیمان رسیده است. البته سپیدرود رشت هم مقابل استقلال شرایط مشابهی دارد. آن‌ها هم با ۴ باخت مقابل استقلال همراه جنوبی‌ها رکورددار هستند. پیام خراسان، شیرین فراز کرمانشاه، مس سرچشمه، گهر درود، استقلال رشت، آلومینیوم هرمزگان، شهیدقندی یزد تیم‌های دیگری هستند که با دو باخت مقابل آبی‌ها در رده‌های بعدی قرار دارند.

البته نفت مسجدسلیمان علاوه بر استقلال مقابل یک تیم دیگر یعنی سپاهان اصفهان هم همچین طلسمی را به نام خودش ثبت کرده است و در ۴ بازی نتوانسته مقابل سپاهانی‌ها امتیازی بگیرد. نفت تهران هم تیم دیگری است که دو باخت را مقابل این تیم رقم زده است و البته فصل بعد در لیگ حضور نداشت تا بتواند به جمع رکوردداران بپیوندد. این آمار می‌تواند استراماچونی را امیدوار کند که با یک برد آسان و بی‌دردسر تا دربی همه چیز آرام شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
نظرات شما
پیشخوان