تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو:

تولید روزانه ۲ هزار خودرو، دستاورد سایپا در دوران تحریم است

مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو تولید بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو توسط گروه سایپا در روز را نشان‌دهنده بی‌اثرشدن تحریم‌ها بر علیه این گروه دانست و گفت: موفقیت سایپا در عرصه تولید نشان‌دهنده وجود قابلیت‌های فراوان در این مجموعه است.
تولید روزانه ۲ هزار خودرو، دستاورد سایپا در دوران تحریم است
رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز ناصر آقامحمدی در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا در پارس‌خودرو افزود: با وجود همه محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه، گروه خودروسازی سایپا با برنامه‌های مدیریت ارشد خود و تلاش همه کارکنان روزانه بیش از ۲ هزار خودرو تولید می‌کند که این عدد یک دستاورد در شرایط تحریم محسوب می‌شود.

وی افزود: همه تلاش کارکنان و فعالان شاغل در گروه سایپا استفاده از ظرفیت‌های داخلی جهت بی‌اثرکردن تحریم‌ها و محدودیت‌ها است که تاکنون نیز موفق به این امر شده‌اند.

مدیرعامل پارس‌خودرو ادامه داد: کارکنان گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان سربازان عرصه تولید، با تمام توان به مقابله با جنگ اقتصادی رفته‌اند.

وی گفت: دشمن در جنگ نابرابر اقتصادی تلاش می‌کند صنعت و اقتصاد کشور را هدف قرار دهد، اما کارکنان صنعت خودرو به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین صنایع کشور، به ساماندهی فعالیت‌های خود برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها و رونق‌بخشی به تولید داخلی ادامه خواهند داد.
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما
نظرسنجی
انتشار فایل صوتی جدید چه تاثیری در آینده سیاسی محمدجواد ظریف خواهد داشت؟
پیشخوان