تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸
نتایج روز اول هفته پنجم؛

کمک گل‌محمدی به صدرنشینی دنیزلی/ دو اشتباه گلر‌های پیشین سرخابی

روز نخست از هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در شرایطی سپری شد که صدرنشین چند هفته ابتدایی امتیاز از دست داد تا سرخ‌های تبریز جای آن‌ها را بگیرند و صدرنشین جدید لیگ نوزدهم باشند.

کمک گل‌محمدی به صدرنشینی دنیزلی/ دو اشتباه گلر‌های پیشین سرخابی

رویداد۲۴  هفته پنجم نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر روز چهارشنبه با برگزاری چهار دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدار‌ها تیم تراکتور موفق شد در خارج از خانه سایپا را شکست دهد.

در دیگر مهم این روز تیم مدعی شهرخودرو در مسجدسلیمان برابر نفت این شهر متوقف شد. در این دیدار سوشا مکانی گلر سابق پرسپولیس و سیدمهدی رحمتی گلر سابق استقلال با اشتباه یکسانی که داشتند روی گل دریافتی مقصر بودند.

تراکتور به صدر رسید

نخستین دیدار از هفته پنجم نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز بین تیم‌های سایپا و تراکتور در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخ‌های تبریز به پایان رسید. کوین فورچونه (۱۰) برای تراکتور گل زد.

شاگردان مصطفی دنیزلی که پیش از این دیدار ۸ امتیازی بودند، با پیروزی برابر سایپا ۱۱ امتیازی شدند و موقتا به صدر جدول صعود کردند.

شکست خانگی گل گهر

دومین دیدار از هفته پنجم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه بین تیم‌های گل گهر و صنعت نفت در سیرجان برگزار شد که طی آن تیم آبادانی یک بر صفر میزبان خود را شکست داد. عیثی آل کثیر (۱۱) برای صنعت نفت گل زد.

تساوی با اشتباه مشترک رحمتی و مکانی

در ادامه رقابت‌های روز نخست هفته پنجم لیگ برتر شامگاه امروز چهارشنبه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان میزبان شهرخودرو مشهد بود که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

تیم فوتبال شهرخودرو که در دیدار قبلی برابر فولاد تن به شکست داده بود در دقیقه ۲۰ این دیدار روی خروج اشتباه سوشا مکانی و توسط یونس شاکری به گل برتری دست پیدا کرد. در مقابل سیدمهدی رحمتی هم همین اشتباه را در دقیقه ۳۲ مرتکب شد تا تیم نفت مسجدسلیمان توسط محمد ابراهیمی به گل تساوی دست پیدا کند.

با این تساوی تیم شهرخودرو ۱۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول جای گرفت. تیم نفت مسجدسلیمان هم با ۵ امتیاز به رده دهم صعود کرد.

تساوی در جدال پارس و نساجی

آخرین دیدار روز نخست هفته پنجم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شامگاه امروز چهارشنبه بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران برگزار شد که طی آن دو تیم به تساوی ۲ به ۲ رسیدند.

برای تیم پارس جنوبی محمد نوری در دقیقه ۳۲ و علی عبدالله زاده در دقیقه ۸۸ گل زدند و برای تیم نساجی هم علی اصغر عاشوری در دقیقه ۱۷ و حسین جعفری در دقیقه ۵۲ گل زدند.

پارس جنوبی با این تساوی خانگی ۶ امتیازی شد و در رده هشتم جدول جای گرفت. تیم نساجی مازندران هم با ۸ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

برنامه روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۴ مهر ۹۸

* پرسپولیس تهران – فولاد مبارکه سپاهان؛ ساعت ۱۶:۱۵/ورزشگاه آزادی تهران
داور: سید وحید کاظمی کمک‌ها: رضا سخندان – علیرضا ایلدروم کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی – علی صفایی، داور چهارم: امیر رضا آشور ماهانی ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

* ماشین سازی تبریز–شاهین شهرداری بوشهر؛ ساعت ۱۶:۳۰/ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: علی بای کمک ها: حسن ظهیری – محسن بابایی کمک داوران اضافی: حسین زمانی – کیوان علیمحمدی داور چهارم: محمدعلی رضایی ناظر داوری: محمود رفیعی

* فولاد خوزستان–پیکان تهران؛ ساعت ۱۸:۳۰/ورزشگاه شهداء فولاد اهواز
داور: مرتضی منصوریان کمک ها: سعید علی نژادیان – یعقوب سخندان کمک داوران اضافی: مهدی مرجانزاده – سعاد وفاپیشه داور چهارم: پوریا زحمتی ناظر داوری: اسماعیل صفیری

* ذوب آهن اصفهان–استقلال تهران؛ ساعت ۱۸:۳۰/ورزشگاه فولاد شهر فولادشهر
داور: بیژن حیدری کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – رحیم شاهین کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک – کمیل غلامی داور چهارم: ایوب غلامزاده ناظر داوری: محسن ترکی

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان