تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸
اطلاعیه شماره ۳ و ۴ راه آهن جمهوری اسلامی؛

علت خروج واگن از ریل در منطقه شورو زاهدان در حال بررسی است

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: علت حادثه خروج واگن از ریل در منطقه شورو زاهدان در کمیسیون عالی سوانح راه آهن در دست بررسی قرار گرفته است.

علت خروج واگن از ریل در منطقه شورو زاهدان در حال بررسی است

رویداد۲۴ روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه عصر چهارشنبه خود افزود: اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن به محل علت بروز حادثه خروج واگن‌های قطار مسافری در منطقه شورو زاهدان اعزام و علل این حادثه را در دست بررسی قرار دادند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: به محض تکمیل اطلاعات ارسالی در خصوص دلایل بروز این حادثه، مراتب به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

در این حادثه ۵ واگن قطار از ریل خارج شده و همه مصدومان این حادثه توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شده اند و سایر مسافران نیز با اتوبوس به زاهدان در حال انتقال هستند.

اطلاعیه شماره ۴ راه آهن جمهوری اسلامی

راه اهن جمهوری اسلامی ایران همچنین در اطلاعیه شماره چهار خود تصریح کرد: عملیات امدادرسانی به مصدومان حادثه قطار زاهدان به تهران به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ماموران اداره کل راه آهن جنوب شرق در محل حادثه در حال جمع آوری واگن‌های سانحه دیده هستند تا عملیات بازگشایی محور ریلی زاهدان - تهران آغاز شود.

قطار مسافری زاهدان - تهران به شماره ۷۲۵ در منطقه شورو زاهدان ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) از خط خارج شد که طبق اطلاعات دریافتی از اورژانس کشور، متاسفانه ۳۵ نفر از مسافران این قطار مصدوم و ۴ نفر از هموطنان نیز در این حادثه، جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان