تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

۷۲۱ مجوز پرواز برای اربعین حسینی صادر شد

پرواز‌های اربعین حسینی از ۲۰ مهر آغاز و تا ۳۰مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و برای این ایام ۷۲۱ مجوز پرواز صادر شده است.

۷۲۱ مجوز پرواز برای اربعین حسینی صادر شد

رویداد۲۴  فروش بلیت منوط به انجام هماهنگی‌های لازم با فرودگاه‌های مبدا، مقصد و تعیین دقیق زمان پروازهاست، بر همین اساس فروش شرکت‌ها به تدریج آغاز شده است.

همچنین به منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پرواز ایام اربعین، سازمان هواپیمایی کشوری لیست ۱۷نماینده رسمی فروش بلیط پرواز‌های ایام اربعین جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن‌های آن مراکز را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش نرخ بلیت‌های یک‌طرفه در مسیر‌های تهران-نجف یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در مسیر مشهد-نجف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت پرواز‌های تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران ۲.۲ میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد-نجف-مشهد و مشهد-بغداد-مشهد ۲.۸ میلیون تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است که هرگونه فروش بلیت هواپیما خارج از نرخ‌های اعلام شده تخلف محسوب می‌شود و ضروری است مسافران از خرید بلیت از مراکز غیر مجاز خودداری کنند. آن‌ها در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اعلام کنند و با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان