تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

اپل و باگ‌های بی‌پایان؛ iOS ۱۳.۱.۲ هم منتشر شد

زمانی که اپل iOS ۱۳ را منتشر کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که این سیستم‌عامل پر از باگ و مشکلات ریز و درشت باشد. اما مشکل اینجا بود که iOS ۱۳ واقعا پر از باگ و مشکلات ریز و درشت بود. به همین دلیل iOS ۱۳.۱ برای رفع باگ‌ها و اضافه کردن چند قابلیت جدید منتشر شد.
اپل و باگ‌های بی‌پایان؛ iOS ۱۳.۱.۲ هم منتشر شد
رویداد۲۴ بعد از آن iOS ۱۳.۱.۱ برای رفع باگ‌های بیشتر در اختیار کاربران قرار داد. همین چند ساعت پیش هم iOS ۱۳.۱.۲ توسط اپل انتشار یافت تا در عرض ۲ هفته شاهد ۴ آپدیت کوچک و بزرگ باشیم.

اپل در آپدیت iOS ۱۳.۱.۲ (و همچنین iPadOS ۱۳.۱.۲) چند باگ کوچک را برطرف کرده است. یکی از آن‌ها نوار پیشرفت پشتیبان گیری از iCloud است که ممکن بود پس از اتمام پشتیبان گیری، همچنان به پیشرفت خود ادامه دهد. یعنی از کادر بیرون بزند. مشکلی بعدی که اپل به سراغش رفته دوربین است. پیش از این احتمال داشت که دوربین گوشی ۱۰۰۰ دلاری شما کار نکند یا کرش کند. اپل آن را هم برطرف کرده است.

باگ دیگری که مربوط به چراغ قوه آیفون‌ها می‌شد هم در این آپدیت از بین رفته و این قابلیت هم از این پس به درستی کار خواهد کرد. شاید عجیب‌ترین این باگ‌ها، پاک شدن داده‌های کالیبره صفحه نمایش آیفون باشد. ولی خوشبختانه پس از این آپدیت، صفحه نمایش Super Retina XDR آیفون ۱۱ نیز همانند گذشته کالیبره خواهد بود.

اپلیکیشن Shortcuts هم که ممکن بود از طریق فرامین صوتی Home Pod به درستی کار نکند، در این بروزرسانی جزئی به حالت معمول خود برگشته است. در آخر هم در صورتی که بلوتوث آیفون شما به درستی به دستگاه اینفوتینمنت ماشینتان متصل نمی‌شد، پس از بروزرسانی به iOS ۱۳.۱.۲ مشکلی در این رابطه نیز نخواهید داشت.

البته این نکنه فراموش نشود که اپل در حال تلاش مضاعف است تا بهترین تجربه کاربری را در اختیار کاربران خود قرار دهد و به همین دلیل این بروز رسانی‌های ریز و درشت را منتشر می‌کند. اما به قول یکی از کاربران دیجیاتو، اپل علاقه‌مندان و کاربران آیفون را تبدیل به بتا تستر کرده است. با این حال بهتر است که iOS ۱۳.۱.۲ را روی گوشی خود نصب کنید تا اگر این مشکلات را تجربه نکرده‌اید، همچنان به تجربه نکردن آن ادامه دهید.
 
منبع: دیجیاتو

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آیفون 11 ، آیفون
نظرات شما
پیشخوان