تاریخ انتشار: ۰۶:۱۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

ژنرال‌ها در شهرستان، جوانان در تهران/ چهره‌های نو در لیست اصولگرایان مجلس یازدهم

در حالی که به انتخابات مجلس یازدهم نزدیک می‌شویم، گمانه زنی برای حضور چهره‌های مختلف در لیست بیشر شده است. شنیده‌های خبرگار رویداد۲۴ نشان می‌دهد که چهره‌های شاخص اصولگا قرار است از تهران کاندیدا شوند و چهره‌های کمتر شناخته شده از تهران کاندیدا خواهند شد.

ژنرال‌ها در شهرستان، جوانان در تهران/ چهره‌های نو در لیست اصولگرایان مجلس یازدهم

رویداد۲۴ انتخابات مجلس یازدهم برای اصولگرایان سخت خواهد بود؛ آنها چندین پرونده مالی دارند و پرونده‌های جدید یکی یکی رو می‌شود. همچنانکه اصلاح طلبان نیز وضع مناسبی ندارند. عملکرد دولت و مجلس چندان به مذاق افکار عمومی خوش نیامده است. اصولگرایان اما برای انتخابات برنامه دارند و شنیده شده قرار است اصولگرایان مشهورتر به شهر‌های کوچک و بزرگ بروند. (مثل باهنر که برای مجلس هفتم به کرمان رفت یا پزشکیان که سال‌هاست از تبریز به مجلس می‌رود)  یک فعال سیاسی شب گذشته توییت کرده که قالیباف از مشهد و نیکزاد از اردبیل نامزد انتخابات مجلس یازدهم شوند.

حالا، اما رسانه‌ها از همیشه آزادتر هستند. تلگرام فیلتر شده، اما فیلترشکن روی گوشی اکثر مردم نصب است. حداد عادل می‌داند اگر بیاید به خاطر شائبه‌های خانوادگی [از حضور خویشاوندان در صدا و سیما تا داماد شهید پرور در آمریکا] مورد شماتت قرار خواهد گرفت. قالیباف به خاطر مسائل مالی که از یک طرف همسرش، از طرف دیگر فرزندش، از طرف دیگر قائم مقامش و همینطور تا معاون شهردارش که حالا نماینده شده است، مورد انتقاد افکار عمومی است. احمدی نژاد که بیشتر از هر دولت قبل و بعد از انقلاب، وزیر به زندان تقدیم کرده است! محسن رضایی که مشخص شده حزبش را در مجمع تشخیص مصلحت نظام شغل داده است.

با شرایط موجود بسیار سخت به نظر می‌رسد قالیباف و دیگر چهره‌های شاخص اصولگرا بتواننددر تهران موفقیتی به دست بیاورند. به همین دلیل است که سفرهای استانی چهره‌های شاخص از این به بعد همچنان بیشتر خواهد شد.

سفرهای قالیباف این روزها به استان‌های شرقی کشور است و با شرایط کنونی سردار، بعید نیست که او از خراسان رضوی کاندیدای نمایندگی مجلس شود. محسن پیرهادی که حزب و روزنامه نزدیک به قالیباف را مدیریت می‌کند، گفته که مجلس، مقصد اول سفر قالیباف است.

شنیده‌های خبنگار رویداد۲۴ نشان می‌دهد اصولگرایان برای لیست تهران نیز برنامه دارند و قرار است لیست تهران، جوانان اصولگرا باشد. افراد گمنام (احتمالا با سابقه امنیتی) که در سرچ گوگل نتوان سابقه خاصی از آن‌ها پیدا کرد.

مهرداد بذرپاش، وحید جلیلی، عمار صالحی، یاسر قالیباف، میثم مظفر، سوده نجفی، محمدرضا خضریان، رسول بابایی، مسعود پیرهادی و ... چهره‌هایی هستند که در محافل مختلف، نام آن‌ها برای قرار گرفتن در لیست گمنامان تهران قوت گرفته است. اکثر این افراد با حضور در نهاد‌های مختلف از نظر مالی نیز بی نیاز شده‌اند و تمکن خوبی برای ورود به عرصه انتخابات دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علیرضا نیکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
1
شرایط نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم
مدرک دکترا
سن ۳۵ تا ۶۵ سال
بیش از یک دوره نماینده ی مجلس نبوده باشد
نظرات شما
پیشخوان