تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

اشتباه خنده دار داماد رییس جمهور که او را سوژه رسانه‌ها کرد +فیلم

کامبیز مهدی زاده که از سال گذشته داماد رییس جمهور روحانی شده، رفتار‌هایی می‌کند که روزانه سوژه‌ی رسانه‌ها می‌شود. او در آخرین مورد در مصاحبه‌ای با یک برنامه‌ی تصویری اینترنتی به اشتباه گفته که «وست تگزاس اینترمدیت» یک شرکت نفتی بزرگ آمریکایی است در حالی که این نام یک نوع نفت سبک است.
 رویداد۲۴ کامبیز مهدی زاده که از سال گذشته داماد رییس جمهور روحانی شده، رفتار‌هایی می‌کند که روزانه سوژه‌ی رسانه‌ها می‌شود. او در آخرین مورد در مصاحبه‌ای با یک برنامه‌ی تصویری اینترنتی به اشتباه گفته که «وست تگزاس اینترمدیت» یک شرکت نفتی بزرگ آمریکایی است در حالی که این نام یک نوع نفت سبک است.
 
او البته با اعتماد به نفس چنین چیزی را گفته و مجری برنامه که از مجریان صداوسیماست هم متوجه گاف آقای داماد نشده است.
 
 
یکی از کانال‌های تلگرامی با به‌اصطلاح «سوژه کردن» کامبیز مهدی زاده نوشته است: «شاه داماد عزیز، وست تگزاس اینترمدیت اسم شرکت نیست، اسم یک نوع نفت است. گزارشگر در یک «مصاحبه صمیمی و دوستانه» با عنوان «چرا نخبگان نفتی از ایران رفتند؟» از استاد دکتر کامبیز مهدی زاده، شاه داماد آقای روحانی که حالا رییس کارگروه معاونت علمی و فناوری رییس جمهور است می‌پرسد کدام کشور الان در نفت سرآمد است و آقا داماد جواب می‌دهد آمریکا. در آنجا شرکت‌های بزرگی هستند مثل «وست تگزاس اینترمدیت» و .. استاد مهدی زاده، شاه داماد عزیز، اما نمی‌داند وست تگزاس اینتر مدیت اسم یک شرکت نیست و اسم یک نوع نفت سبک است که در تگزاس استخراج می‌شود. حالا واقعا فهمیدید چرا نخبگان از ایران رفته اند؟ چون کسانی، چون مهدی زاده با سبب و نسب و رانت بر مسند‌هایی این چنینی تکیه زده‌اند».


 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
3
از دیو دد ملول گشتم و انسانم آرزوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
3
0
اون کی گفت شرکته اول خودت خوب گوش کن بعد حرف بزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
گفت کمپانی های بزرگی هست مثل وست تکزاس اینترمدیت
کمپانی معناش شرکت نیست؟
نظرات شما
پیشخوان