تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸

پیشنهاد تهیه کننده ماجرای نیمروز درباره دستگیری زم

سیدمحمود رضوی درباره دستگیری روح الله زم که روز گذشته صورت گرفت با انتشار یک توئیت واکنش نشان داد و یک پیشنهاد سینمایی ارائه کرد.
رویداد۲۴ سیدمحمود رضوی که این روزها فیلم «ماجرای نیمروز۲؛ رد خون» به تهیه‌کنندگی او روی پرده سینماها قرار دارد با انتشار یک توئیت به خبر دستگیری روح الله زم واکنش سینمایی نشان داد.

رضوی دراین‌باره نوشت: «ضمن تقدیر و سپس از اطلاعات سپاه بابت عملیات موفق دستگیری روح الله زم، پیشنهاد می‌کنم به سرعت جزئیات اطلاعات پرونده روح الله زم و شبکه نفوذ داخلی آمر و مرتبط با وی در هر سطحی که هستند، با جزئیات منتشر شود شاید یکی سرش درد می‌کرد و رفت ماجرای آمدنیوز را ساخت، ما که توبه کردیم.»



تهیه کننده ماجرای نیمروز

خبر دستگیری روح الله زم سرشبکه آمدنیوز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب فراوانی داشت. زم ادمین کانال تلگرامی آمدنیوز است که فعالیت‌های ضدانقلابی انجام می‌داد. این خبر بسیاری را در شوک فرو برد چرا که کمتر کسی می‌توانست تصور کند با همه مراقبت‌ها و محافظت‌های امنیتی فرانسه از او، روح الله زم به سادگی دستگیر شودو در حال حاضر آگاهی از چگونگی انجام این عملیات برای همه مخاطبان این خبر جالب است.

بیشتر بخوانید:

امیرعباس فخر آور: سرنوشت بدی در انتظار روح الله زم خواهد بود +فیلم

روح الله زم کیست؟ آمدنیوز چگونه تاسیس شد؟/ کانال سابق آمد نیوز در دست حامیان احمدی نژاد! عکس


 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان