تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
رورنامه لوموند:

فرانسه از دو سال قبل نگران جان روح الله زم بود

روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی نوشت دستگاه‌های اطلاعاتی فرانسه از دو سال پیش نسبت به وضعیت امنیتی روح‌الله زم در فرانسه نگران بودند.
فرانسه از دو سال قبل نگران جان روح الله زم بود
رویداد۲۴ روح‌الله زم از دو سال قبل از سوی نیرو‌های امنیتی فرانسه به طور دائمی و از نزدیک محافظت می‌شد.

به گزارش لوموند، دستگاه‌های امنیتی فرانسه احتمالا تا شب پیش از پرواز روح‌الله زم به عراق سعی کرده‌اند او را از این سفر منصرف کنند، اما خود زم احتمال خطر را رد کرده است و گفته است که در عراق تحت محافظت است.

در گزارش لوموند همچنین اشاره شده است که زم قصد داشت تا کانال یا گروه «تلگرامی» خودش را به یک رسانه فراگیرتر و در دسترس‌تر تبدیل کند و به همین منظور نیز از چهره‌های مخالف حکومت ایران درخواست کمک مالی کرده‌بود.
 
 
بیشتر بخوانید:
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
0
0
باباآقای رئیس جمهورفرمودن که زم کسی نیست اینقدربزرکش میکنندضدانقلاب وحشی نبودحال دولت فرانسه نکران اعترافات زم است قدیمیامی کفتن توموبنییومن پیجش مودریک سفری سال۵۹همراه یه عظم تهران شدازشهرستان صبح حرکت کردیم بایدحداقل ساعت۱میرسیدیم ساعت شد۴ بعدازظهرهنوزمادرراه بودکفت حاجی توپدرمادرآوردی باباگازبده داره شب‌ میشه برکشت به کفت جوان آنچه تودرآینه بینی من درخشت خام بینم آقای روحانی هم مثل رقیق شفیق مامی بینندتمام حامیان مرده سراسیمه اندایشون میکه اینکارلازم نبودبایدبکجاپنهابردداخلیهای همکاراواب ازگلوشان پاین نمیرودنمی دانیم این بشربچکسی ضدانقلاب می گوید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان