تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

صحبت‌های فریبا نادری درباره قسمت آخر سریال ستایش +فیلم

فریبا نادری با انتشار ویدیویی عجیب در مورد اخرین قسمت سریال ستایش ۳ صحبت کرد.
 
بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می‌باشد، از تلویزیون به شهرت رسید و بعدا با یک کارگردان مشهور ازدواج کرد و حالا رستوران داری نیز می‌کند.

شروع بازیگری

در ۱۹ سالگی زمانی که برای تست دوست اش در یک فرخوان بازیگری او را همراهی می‌کرد با پیشنهاد مسعود رسام کارگرادن سریال او هم تست داد و قبول شد.

بعد از قبولی مدتی در کلاس‌های بازیگری بهروز بقایی شرکت کرد و با سریال مروارید سرخ در سال ۱۳۸۳ اولین تجربه بازیگری اش را بدست آورد.

ازدواج با کارگردان

خانم نادری سال ۱۳۸۳ با مسعود رسام (کارگردان) وارد یک رابطه عاشقانه‌ای شد؛ این دو بعد از دو سال رابطه در سال ۱۳۸۵ با هم ازدواج کردند.

صحبت های فریبا نادری درباره همسر اولش : بعد از آشنایی با مسعود و گذشت زمان حس می‌کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد، عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد و من هم در مقابل عاشق شدم.

شاید خیلی‌های فکر می‌کنند من از بیماری او خبر نداشتم و تن به این ازدواج دادم، اما من از سال ۸۳ می‌دانستم مسعود سرطان دارد. زمانی که با او ازدواج کردم دکتر‌ها گفتند شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد، اما معجزه عشق و امید باعث شد او تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد.

این زوج هیچ فرزندی مشترکی نداشتند، دنا رسام دختر مرحوم رسام از همسر اولش می‌باشد.

بیشتر بخوانید:


ازدواج دوم + اولین فرزند

۸ سال بعد از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند ۹۶ می‌باشد.

 

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ازیباقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
1
1
سلام موهای کم پشتی دارم چیکار کنم رشته بیشتری داشته باشه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان