تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

واکنش عجیب سرمربی برایتون به جدایی جهانبخش

پوتر سرمربی برایتون وقتی با سئوالی پیرامون جدایی زمستانی علیرضا روبرو شد واکنشی عجیب از خود نشان داد و با بیان این که امکان فروش جهانبخش هم وجود دارد هم ندارد بار دیگر آینده این بازیکن را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.
رویداد۲۴موضوع جدایی ستاره ایرانی از برایتون در پنجره زمستانی یکی از سوژه‌های مهم رسانه‌های جزیره است تا جایی که این ماجرا به کنفرانس خبری سرمربی این تیم نیز کشیده شد.

 حتی پرداخت ۲۰ میلیون یورویی برای خرید علیرضا جهانبخش هم ضمانتی برای بازی دادن به او در لیگ برتر جزیره محسوب نمی‌شود. در این بین درآمد‌های چشمگیر از حق پخش تلویزیونی و سایر اسپانسر‌ها نیز ترسی در میان مدیران باشگاهی مثل برایتون ایجاد نکرده که ببینند خریدی به این گرانی از برنامه‌های تاکتیکی تیم شان دور است و سرمربی جدید هیچ برنامه‌ای برای استفاده از او در ترکیب اصلی ندارد.

با رسیدن به هفته دهم لیگ برتر جزیره طلسم بازی نکردن ستاره ایرانی نشکست تا با این شرایط هر روز بر شایعات و گمانه زنی‌ها پیرامون جدایی علیرضا جهانبخش از برایتون افزوده شود. اتفاقی که در روز‌های پایانی پنجره تابستانی می‌رفت تا رخ بدهد، اما به یکباره همه چیز تغییر کرد تا جهانبخش برای دومین فصل متوالی در جمع برایتونی‌ها بماند.

ستاره ایرانی در حالی به عنوان آقای گل هلند راهی برایتون شد که در اولین فصل حضور با کریس هیتن ایرلندی بار‌ها در لیگ جزیره به میدان رفت، اما از روزی که گراهام پوتر هدایت تیم را برعهده گرفت وینگر ملی پوش ایرانی از برنامه‌های تاکتیکی خارج و سکونشین شد تا خرید ۲۰ میلیون یورویی به فکر کوچ بیافتد. حتی بدبین‌ترین طرفدار برایتون هم تصور نمی‌کرد بازیکنی که با امید فراوان به عنوان گران‌ترین خرید باشگاه راهی "لندن کنارساحل" (لقب شهر برایتون) شده بود در دومین فصل حضورش با این وضعیت روبرو شود.

شاید به همین خاطر بود کنفرانس مطبوعاتی سرمربی برایتون قبل از جدال سرنوشت ساز امروز با اورتون بخشی از زمانش به ستاره ایرانی اختصاص داده شد. پوتر سرمربی برایتون وقتی با سئوالی پیرامون جدایی زمستانی علیرضا روبرو شد واکنشی عجیب از خود نشان داد و با بیان این که امکان فروش جهانبخش هم وجود دارد هم ندارد بار دیگر آینده این بازیکن را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

گراهام پوتر گفت: «بله و نه. این جوابی است که می‌توانم پیرامون فروش زمستانی جهانبخش بگویم. ما می‌دانیم همه بازیکنان دوست دارند، بازی کنند. هنوز زمان پیش روی او هست تا بتواند به این هدف برسد. باید با بازیکن مشورت کنیم و تصمیم نهایی را بگیریم. جهانبخش عضوی مهم از تیم ماست. همه چیز در فوتبال به سرعت تغییر می‌کند. نمی‌دانم که می‌تواند در بازی هفته آینده بازی کند یا نه. البته در پایان این باشگاه است که درباره آینده بازیکنان تصمیم می‌گیرد. اما این شرایط تنها برای علیرضا نیست».

این موضع عجیب سرمربی برایتون در قبال بازیکنی که رکورد گران‌ترین خرید تاریخ برایتون را با سرو صدای زیاد شکست واکنش‌های متفاوتی در پی داشته است، اما بسیاری از منابع خبری نزدیک به برایتون و خود جهانبخش از تصمیم نهایی برای جدایی در زمستان و کوچ دوباره به فوتبال هلند و حتی آلمان خبر می‌دهند. حال این جدایی می‌تواند قرضی و موقتی یا دائمی و با رقمی نزدیک به نصف هزینه‌ای که تابستان دو سال گذشته برای خرید او از آلکمار هزینه شد باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان