تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۸
آرسنال ۱ - ۲ چلسی

چلسی پیروز داربی لندن شد

چلسی در دیداری تماشایی موفق شد ۱-۲ آرسنال را مغلوب کند.

چلسی پیروز داربی لندن شدرویداد۲۴  گرچه آرسنال در بیشتر دقایق بازی از چلسی پیش بود، اما دو اشتباه مهلک از برند لنو در دقایق پایانی باعث شد آبی ها به دو گل رسیده و در نهایت شاگردان فرانک لمپارد 1-2 در شب نمایش فاجعه بار ارکان دفاعی آرسنال، این تیم را 1-2 مغلوب کنند.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه نهم می توانست به گل اول بازی دست یابد، اما ضربه داوید لوییز به راحتی در اختیار دروازه بان چلسی قرار گرفت.

در دقیقه 12 و روی پاس ویلیان، چلسی اولین موقعیت خود را روی دروازه آرسنال ایجاد کرد اما برند لنو عکس العمل مناسبی روی ضربه مونت نشان داد.

اما دو دقیقه بعد آرسنال به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سوی مسوت اوزیل، چمبرز با ضربه سر روی توپ اثر گذاشت تا اوبامیانگ با یک ضربه سر دقیق در مقابل دروازه گل اول تیمش را وارد دروازه چلسی کند.

دقایقی بعد و با همکاری اوبامیانگ و لاکازت، آرسنال باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما لاکازت کنترل خوبی روی توپ نداشت و انگولو کانته رفع خطر کرد.

در ادامه جریان بازی آرام شده و بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در اواخر نیمه اول اوبامیانگ از سمت چپ نفوذ کرده و وارد محوطه جریمه چلسی شد، اما ضربه محکم او به تور کناری دروازه کپا برخورد کرد تا در نهایت نیمه نخست دیدار چلسی و آرسنال با برتری 0-1 به سود توپچی ها به پایان برسد.

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و همان ابتدا می توانست توسط انگولو کانته به گل تساوی دست یابد، اما ضربه والی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه چلسی صاحب دو موقعیت متوالی برای گلزنی شد. ابتدا ضربه تامی آبراهام با حضور به موقع داوید لوییز دفع شد و در ادامه ضربه سر سزار اسپلیکوئتا در موقعیتی خوب از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت.

در دقیقه 74 و روی ارسال کرنر از سوی مونت، چلسی صاحب فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه سر تامی آبراهام در اختیار برند لنو قرار گرفت. در دقیقه 78 و روی اشتباه کانته، اوبامیانگ صاحب توپ شده و ویلوک را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 83 چلسی به گل تساوی دست یافت. روی ارسال میسون مونت و خروج عجیب و اشتباه برند لنو، جورجینیو در مقابل دروازه خالی موفق به گلزنی شد و دروازه توپچی ها بالاخره باز شد.

سه دقیقه بعد چلسی به گل دوم هم دست یافت. روی ضدحمله سریع این تیم، ویلیان با پاس عرضی تامی آبراهام را صاحب موقعیت کرد و ستاره جوان چلسی با یک چرخش دیدنی و ضربه ای از بین پاهای برند لنو موفق شد گل دوم چلسی را نیز به ثمر برساند.

در دقیقه 93 و باز هم روی ضدحمله چلسی، آبراهام صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه محکم او از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت تا در نهایت چلسی 1-2 موفق به شکست آرسنال شود.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: چلسی ، آرسنال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان