تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا امروز ۹۸/۰۸/۰۸

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۳میلیون و ۹۱۹ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۳۹۹هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۱هزار و ۱۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.
قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا امروز ۹۸/۰۸/۰۸
رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۹۱۹ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۱۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۵ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۲۲ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۲۱ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۳۹۹ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۸۸.۲ دلار معامله می‌شود.

فعالان بازار طلا و سکه معتقدند حباب قیمت سکه تمام و نیم‌سکه با توجه به نبود تقاضا در بازار، به صفر رسیده است؛ آن‌طور که محمد کشتی‌آرای می‌گوید: چند هفته‌ای ست که تقاضایی برای خرید سکه در بازار وجود ندارد و هم‌اکنون این بازار در رکود شدید است.

در عین حال در بازار ارز نیز تقاضا برای ارز کم شده و فقط خریداران واقعی در این بازار هستند. بازاری‌ها می‌گویند: تقاضای کاذب دیگر برای دلار نداریم و با توجه به افت و خیز‌هایی که در سال قبل داشت و آرامش نسبی ماه‌های اخیر دیگر کسی به‌نیت سرمایه گذاری وارد این بازار نمی‌شود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۲۱۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۱۰۵ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۵۸۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان است.

فعالان بازار ارز معتقدند: خروج بازیگران بزرگ از بازار ارز، فروشنده شدن بازیگران خرد، رفتار‌های مؤثر بازارساز، افزایش عرضه و کاهش تقاضا و راه‌اندازی بازار متشکل ارزی از مهمترین دلایل کاهش شدید قیمت ارز در روز‌های گذشته به‌حساب می‌آید.
 

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

11 هزار و 150 تومان

قیمت یورو

12 هزار و 450 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 580 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 105 تومان

قیمت سکه بهار آزادی

3 میلیون و 919 هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

3 میلیون و 919 هزار تومان

قیمت نیم سکه

2 میلیون و 25 هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و 222 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

821 هزار تومان

قیمت گرم طلای 18

399 هزار و 600 تومان

قیمت گرم طلای 24

532 هزار و 800 تومان

قیمت هرمثقال طلا

یک میلیون و 733 هزار تومان

قیمت هرانس طلادلار

1488.2دلار

قیمت پلاتیندلار

924 دلار

قیمت انس نقرهدلار

17.79 دلار

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
چرا قیمت خانه پایین نمی اید
نظرات شما
پیشخوان