تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸

اعطای گواهینامه صلاحیت وارسی پروازی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

سازمان هواپیمایی کشوری امروز لوح و گواهینامه صلاحیت پروازی فلایت چک را به مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعطا کرد.

اعطای گواهینامه صلاحیت وارسی پروازی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

رویداد۲۴ گواهینامه صلاحیت وارسی پروازی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعطا شد.

در این مراسم که با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، برگزار شد، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: اعطای لوح و گواهینامه صلاحیت پروازی فلایت چک به مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی، تجلی اوج مسئولیت پذیری سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی است.

علی عابدزاده افزود: این موضوع قدم مهمی در عرصه هوانوردی کشور است، زیرا امروز این مسئولیت پذیری به نگرانی مسئولان کشور و تمامی کسانی که دغدغه ایمنی هوایی کشور را دارند به بهترین شکل پاسخ داده است.

عابدزاده با تاکید بر نیازمندی آسمان ایران به هواپیمای دوم فلایت چک اظهار امیدواری کرد: با اعطای این گواهینامه شاهد اعتلای فعالیت مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی شرکت فرودگاه‌ها باشیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: امروز با قطعیت اعلام می‌کنم این اقدام براساس استاندارد‌های روز دنیا انجام شده و هر چند ابتدا بر نحوه کار ایراداتی وارد کردیم، اما اطمینان داریم این فعالیت‌ها در بستر استاندارد‌ها حرکت کرده و در تاریخ صنعت به عنوان یک کار درست برای همیشه ماندگار خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان برای بهبود بخشیدن به راه‌های هوایی برنامه ریزی‌های منسجمی دارد و اکنون اساس و پایه آن بنا شده است.

در ادامه مراسم سیاوش امیرمکری، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، گفت: از زمانی که مسئولیت وارسی پروازی آسمان کشور برعهده شرکت فرودگاه‌ها نهاده شده کار‌ها به خوبی انجام شده و همین امر منجر شد تا امروز شاهد دریافت گواهینامه صلاحیت پروازی باشیم.

وی افزود: حجم کار در مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی شرکت بسیار بالاست و با یک هواپیمای فلایت چک قطعا با محدودیت‌های رو به رو هستیم.

وی از ورود تجهیزات FIS هواپیمای فلایت چک دوم به کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد ورود هواپیمای دوم باشیم؛ بنابراین گزارش پس از حدود سه سال فعالیت مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی شرکت فرودگاه‌ها بیش از ۱۴۰۰ ساعت پرواز فلایت چک در ۶۸ فرودگاه کشور به صورت مداوم و مکرر و با نظارت سازمان با موفقیت انجام شده است.

منبع: فارس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان