تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

کاهش وزن «ادل» موضوع جدیدی نیست، اما چرا این روز‌ها در صدر خبر‌های سرگرم کننده قرار دارد؟

حدود یک هفته است که در هر سایتی وارد بخش سرگرمی می‌شویم شاهد خبر و مطلبی درباره کاهش وزن ادل خواننده مشهور انگلیسی تبار هستیم. اما آیا وزن این خواننده که سال‌ها پیش بسیار چاق بوده در ماه‌های اخیر کاهش محسوسی داشته است؟

رویداد۲۴ حدود یک هفته است که در هر سایتی وارد بخش سرگرمی می‌شویم شاهد خبر و مطلبی درباره کاهش وزن ادل خواننده مشهور انگلیسی تبار هستیم. اما آیا وزن این خواننده که سال‌ها پیش بسیار چاق بوده در ماه‌های اخیر کاهش محسوسی داشته است؟

درست است که ادل تا حدودی لاغر شده است، اما چرا این روز‌ها خبر لاغر شدن وی تا این حد مهم جلوه می‌کند و اساس مگر تا پیش از این وی بیش از حد چاق بوده است؟

ادل طی سه سال اخیر با عمل‌های جراحی و رژیم‌های سخت موفق شده وزن خود را کاهش دهد و این موضوع به راحتی با کمک مقایسه عکس‌های قدیمی و جدید وی قابل بررسی است. اما پرداختن به این موضوع طی روز‌های احیر جای تعجب دارد. به نظر می‌رسد رسانه‌ها قصد دارند کاهش وزن ادل را به عنوان یک پیروزی بزرگ مطرح کنند. این فن تبلیغاتی همزمان شده با حاشیه‌های پیرامون طلاق از همسرش که پدر پسرش آنجلو است.

رسانه‌های خبری همیشه به دنبال کلیک بیشتر و جذب مخاطبان میلیونی هستند. این رسانه‌ها از هر وسیله‌ای برای جذب مخاطبان بیشتر استفاده می‌کنند و یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها استفاده از تحولات افراد است. از پیر شدن یا جوان شدن صورت سلبریتی‌ها تا کاهش وزنشان می‌نواند برای مخاطبان جالب باشد؛ بنابراین چه تیتری بهتر از "تحول حیرت انگیز بدن ادل". این خبر می‌تواند برای هر نوع مخاطبی سرگرم کننده باشد.

از سوی دیگر این خبر‌ها به نفع ادل هم هست. درواقع حتی اگر بدجنس نباشیم و نگوییم خودش نیز در اشاعه این نوع خبر با هدف جلب توجه دخالت دارد، به هر حال این خبر‌ها به نفع او و آلبوم جدیدش خواهد بود چرا که مخاطب عام یک هنرمند موفق و شاد را به یک هنرمند افسرده با اضافه وزن ترجیح می‌دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اضافه وزن
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
پس به این خاطر شما انقدر از این سلبریتی های در پیت ما عکس و خبر میذارید،بابا ادل کجا اینا کجا...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان