تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

شکایت ۱۰۰ دانشجو از "علی مطهری"

جمعی از دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف نامه‌ای به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از علی مطهری نماینده تهران به دلیل توهین به یکی از دانشجویان در دانشگاه بهشتی شکایت کردند.

توهین مطهری به دانشجویان

رویداد۲۴  حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف کشور با انتشار نامه‌ای به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس به دلیل توهین به یکی از دانشجویان در دانشگاه بهشتی شکایت کرده وخواستار برخورد قانونی با این نماینده مجلس شدند. دانشجویان همچنین از علی مطهری خواستند به جای شکایت از رسانه‌ها و گستاخ دانستن دانشجوی منتقد از جامعه دانشگاهی و مردم عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید:



متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ریاست و اعضای محترم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان

سلام علیکم

مطمئنا تاکنون از ماجرای توهین آقای علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به یکی از دانشجویان در دانشگاه شهیدبهشتی مطلع هستید.

البته این اولین بار نیست که شاهد چنین مواردی از آقای مطهری هستیم، اما از آنجایی که اتفاق اخیر در یک محیط علمی و دور جمعی که دانشجویان خانم و آقا در آن حضور داشتند، رخ داده اهمیت ورود هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به موضوع و پیگیری مسئله را دوچندان می‌کند.

ریاست و اعضای محترم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

گاهی از سوی برخی نمایندگان شنیده می‌شود که این هیئت کارایی لازم ندارد، با توجه به این موضوع شاید زمان آن رسیده نشان دهید که این چنین نیست و این هیئت اجرای قانون و رسیدگی به حقوق مردم را به دلیل رفاقت‌ها و دوستی‌ها با نمایندگان نادیده نمی‌گیرد.

آقای مطهری بعد از اتفاق زشت رخ داده به جای عذرخواهی از جامعه دانشگاهی و دانشجویان و همه مردم دست پیش گرفته اند و با این توجیه که دانشجو گستاخ بوده و باید ادب می‌شد! توهینی دوباره به محیط علمی و دانشگاهیان کردند و با این بهانه که دانشجوی مذکور پسر بوده نه دختر سعی دارند فرار روبه جلو کنند.

مسلما اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس متوجه دلیل چنین اقدامی از سوی آقای مطهری هستند، با این حال نیاز بود بگوئیم مردم و جامعه دانشگاهی هم فریب چنین رفتاری را نخواهد خورد.

ریاست و اعضای محترم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس

ما دانشجویان امضا کننده این نامه از آقای مطهری شکایت داریم و از شما می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کرده و همچین از آقای مطهری می‌خواهیم بجای شکایت از رسانه، مظلوم نمایی و توهین بیشتر به دانشجویان بابت رفتار زشت اخیر خود معذرت خواهی کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
France
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
1
0
این دانشجویان هم نشان داده اند که افراد سوء استفاده گری از شرایط می باشند.

دانشجویان ایرانی فقط بلدند حرف بزنند و ژست بگیرند و هیچکدامشان هنگام فارغ التحصیل شدن توانایی کارافرینی ندارند و حتی قادر به تجزیه و تحلیل موضوعات نیستند که کدام موضوع حقیقت دارد و کدام حقیقت ندارد و متعصبانه و کورکورانه بر رای و نظرشان اصرار می کنند و از همه بدتر اینکه در مقابل فهمیدن مقاومت می کنند. و در استدلالهایشان نیز فقط متکی به حفظیاتشان می باشد که اکثر این حفظیات نیز غلط و غیر واقعی می باشد.

متاسفانه جامعه ما مظلوم کش است و خدا نکند که فرد ضعیف و مظلومی گرفتار این جماعت شود.

اقای علی مطهری یکی از مظلومترین و در عین حال سالمترین سیاستمداران کشورمان می باشند.

چرا این دانشجویان هنگام لو رفتن فیلمهای غیراخلاقی بعضی از مسئولین بی تفاوت بودند و ککشان هم نگزید.


این دانشجویان اگر راست می گویند و جرات دارند بروند از افراد و سازمانهای فاسد شکایت کنند. درافتادن با فرد مظلومی و ستم کشیده ای مثل اقای مطهری هنری محسوب نمی شود.

اگر راست می گویند بروند به دنبال مبارزه با مافیاهایی مثل ایران خودرو و مافیای صنایع نفت و گاز و فلزات و ....

اگر راست می گویند قرار داد موقت کار را زیر سوال ببرند که یک برده داری نوین است.

و مردم هم حمایتشان خواهند کرد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان