تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

توصیه جنیفر آنیستون به متیو مک کانهی: از عضویت در اینستاگرام لذت ببر

جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس هالیوودی در اظهار نظری جالب خطاب به «متیو مک کانهی» همکار خود گفته است: سعی کن از عضویت خود در اینستاگرام نهایت لذت را ببری.

جنیفر آنیستون متیو مک کانهی

رویداد۲۴ اگرچه خود جنیفر آنیستون نیز تنها یک ماه است به اینستاگرام وارد شده است، اما یکی از جنجالی‌ترین و پرمخاطب‌ترین چهره‌های این پلتفرم محسوب می‌شود.

آنیستون به سرعت بیش از ۱۸ میلیون دنبال کننده را به خود اختصاص داده است و این یک رکورد جهانی گینس را برای سریعترین حساب کاربری اینستاگرام در جذب مخاطب نصیب وی کرده است. مک کانهی نیز در پنجاهمین سالگرد تولد خود، وارد اینستاگرام شد و در نتیجه بسیاری رفتار او را الگوگیری از جنیفر آنیستون برای حضور دیرهنگام در شبکه‌های اجتماعی دانستند. آنیستون با شوخی در این خصوص گفت: "آیا من از متیو الهام گرفتم یا او از من؟ "

مک کانهی نیز در خصوص حضور دیرهنگام خود در اینستاگرام نوشت: "این نخستین سرمایه گذاری من برای به اشتراک گذاشتن خودم و دیدگاه هایم با جهان است و من از این موضوع کمی عصبی هستم، زیرا می‌دانم که می‌خواهم یک مونولوگ داشته باشم، مطمئن نیستم که می‌خواهم در گفتگو با مردم در دنیای مجازی چگونه باشم. "

جنیفر آنیستون نیز در واکنش به این پست اینستاگرامی مک کانهی نوشت:"فقط سعی کن از آن (اینستاگرام) لذت ببری". در حال حاضر مک کانهی حدود ۱.۵ میلیون دنبال کننده دارد و به نظر می‌رسد از حضور در این فضا سرگرم شده و راضی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
وای، واقعا که گل گفتی خانوم ریاحی،امان از این شیلنگای، خوش ظاهر، بد باطن.
نظرات شما
پیشخوان