تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
در روسیه؛

استاد عاشق پیشه دانشگاه دختر دانشجو را تکه تکه کرد

وکیل مدافع یک مورخ مشهور روس می‌گوید موکل او به قتل دوست دختر و دانشجوی سابق خود اعتراف کرده است. اولگ سوکلوف روز شنبه با کوله‌پشتی خود که حاوی دستان زنی بود پس از افتادن در رودخانه‌ای در شهر سن پیترزبورگ دستگیر شد.
استاد عاشق پیشه دانشگاه دختر دانشجو را تکه تکه کرد
رویداد۲۴ رسانه‌های محلی می‌گویند اولگ سوکولوف ۶۳ ساله هنگام تلاش برای از بین بردن قطعات بدن این زن، در حالی که مست بوده به رودخانه افتاده بود.

به گفته پلیس بقایای جسد آناستازیا یشچنکو ۲۴ ساله را در خانه او پیدا کرده است.

پروفسور سوکولوف کارشناس ناپلئون است و نشان "لژیون دونور"، بالاترین نشان افتخار کشور فرانسه را دریافت کرده است.

الکساندر پوچویف، وکیل وی به خبرگزاری فرانسه گفته است: "وی گناه خود را پذیرفته و از کار خود پشیمان است. "

طبق گزارش‌ها پروفسور سوکولوف به پلیس گفته است معشوقه‌اش را در جریان یک مشاجره کشته و سپس سر، دستان و پا‌های او را با اره جدا کرده است.

گفته می‌شود وی قصد داشته نخست جسد را از بین ببرد و سپس در لباس ناپلئون به طور علنی خودکشی کند.

آقای پوچویف گفت که پروفسور سوکولوف که برای درمان سرمازدگی (هیپوترمی) به بیمارستان انتقال یافته، احتمالا تحت استرس و فشار روحی بوده باشد.

این مورخ چندین کتاب در مورد ناپلئون نوشته و همچنین به عنوان مشاور تاریخی در چندین فیلم شرکت کرده است. او و خانم یشچنکو به طور مشترک چندین اثر نوشته‌اند.

او و خانم یشچنکو که تاریخ فرانسه موضوع اصلی تحقیق و پژوهش‌های آنان بوده، از پوشیدن لباس‌های تاریخی لذت می‌برده اند؛ و پروفسور سوکولوف لباس شبیه لباس ناپلئون را می‌پوشید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه دانشجویان او را استادی بااستعداد توصیف کرده‌اند که به زبان فرانسه صحبت می‌کرد و رفتار‌های ناپلئون را انجام می‌داد، به عنوان مثال معشوقه خودرا "ژوزفین" صدا می‌کرد و از دیگران می‌خواست به او با عناوین پادشاهان فرانسه مورد خطاب قرار دهند.

وی همچنین عضو موسسه علوم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فرانسه (Issep) بود. این موسسه روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای گفت وی را از سمت در کمیته علمی خود برکنار کرده است.

موسسه علوم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فرانسه توسط ماریون مارچال، از بستگان رهبر حزب راست افراطی مارین لو پن تأسیس شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان