تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

برنامه وزنه‌برداران ایرانی در ترکیه اعلام شد

برنامه رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام «نعیم سلیمان اوغلو» در ترکیه به عنوان گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعلام شد که ایران به پنج ورزشکار زن و مرد در این پیکار‌ها حضور دارد.
برنامه وزنه‌برداران ایرانی در ترکیه اعلام شد
رویداد۲۴ در این لیست «سید ایوب موسوی» دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان که در کشور تایلند برگزار شد به همراه «رضا بیرالوند» در دسته ۹۶ کیلوگرم مسابقات وزنه خواهند زد. در این وزن ۱۱ وزنه‌بردار حضور دارند که «فارس ابراهیم الباخ» قطری با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم، ۲ وزنه‌بردار ونزوئلایی با ۳۷۰ کیلوگرم در رده دوم هستند و موسوی و بیرالوند با ۳۶۰ کیلوگرم در رده‌های بعدی قرار دارند.

«سهراب مرادی» عنوان‌دار جهان و المپیک از ایران در دسته ۱۰۹ کیلوگرم حضور دارد. البته دسته اصلی مرادی ۹۶ کیلوگرم است و وی گزینشی‌های المپیک را در دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه خواهد زد. در این دسته، هشت شرکت کننده حضور دارند که «گونسالِس» از ونزوئلا با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم اول است و مرادی نیز با رکورد ورودی ۲۵۰ کیلوگرم در رده هشتم ایستاده است.

همچنین در تیم اعزامی ایران به ترکیه ۲ وزرشکار زن حضور دارد. «سیده‌الهام حسینی» در دسته ۷۶ کیلوگرم زنان به مصاف سه حریف خود در این دسته خواهد رفت. «گل‌نبات» از ترکمنستان با رکورد ورودی ۲۳۰ کیلوگرم، «نارین دیلارا» از ترکیه با ۲۲۵ کیلوگرم و «حسینی» با ۲۰۰ کیلوگرم به ترتیب اول تا سوم هستند و شرکت‌کننده‌ی از جمهوری چک با رکورد ورودی ۱۹۰ کیلوگرم در رده چهارم قرار دارد.

«پریسا جهانفکریان» دیگر دختر وزنه‌بردار ایرانی است که فردا (یکشنبه ۲۶ آبان ماه) به روی تخته می‌رود. در دسته به اضافه ۸۵ کیلوگرم زنان چهار وزنه‌بردار حضور دارند. «آناستازیا» از اوکراین با رکورد ورودی ۲۷۵۰ کیلوگرم، «اسپینوسا» از ونزوئلا با ۲۵۰ کیلوگرم، «ملیک گونل» از ترکیه با ۲۴۰ کیلوگرم و جهانفکریان ۲۰۰ کیلوگرم به ترتیب اول تا چهارم هستند.

مسابقات بین‌المللی نعیم سلیمان اوغلو (گزینشی المپیک ۲۰۲۰توکیو) ۲۴ تا ۲۶ آبان‌ماه در غازی انتپ ترکیه برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات وزنه‌برداران ایرانی به شرح زیر است:

شنبه ۲۵ آبان: ساعت ۱۸ تا ۲۰ حسینی در دسته ۷۶ کیلوگرم روی تخته می‌رود.

یکشنبه ۲۶ آبان:
ساعت۱۰ تا ۱۲ رضا بیرانوند و سید ایوب موسوی در دسته ۹۶ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

ساعت۱۲ تا ۱۴ پریسا جهانفکریان در دسته به اضافه ۸۷ کیلوگرم با رقبای خود مسابقه می‌دهد و از ساعت ۱۵ نیز مسابقه سهراب مرادی در دسته ۱۰۹ کیلوکرم آغاز می‌شود.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان