تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:

بخشی از درآمد بنزین به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص یابد

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین گفت: لازم است بخشی از درآمد حاصله صرف توسعه حمل و نقل عمومی شود.
بخشی از درآمد بنزین به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص یابد
رویداد۲۴  احمد مسجد جامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: همیشه از مردم می‌خواهیم که رفتار درستی داشته باشند، اما از مسوولان هم می‌خواهیم که با یک رفتار درست اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان این که مردم غریبه نیستند گفت: مسئولان می‌توانستند از شیوه‌های بهتر اطلاع رسانی استفاده کنند و به افکار عمومی در مورد لزوم افزایش قیمت بنزین توضیح دهند و آن‌ها را توجیه کنند.

وی با بیان این که دولت اعلام کرده است که همه منابع ناشی از افزایش قیمت بنزین را به جامعه برمی‌گرداند تصریح کرد: بهتر است دولت گزارشی ارائه کند تا ببینیم چقدر از درآمد ناشی از افزایش قیمت بنزین صرف حمل و نقل عمومی می‌شود؟ چرا که کمک به حمل ونقل عمومی یک ضرورت غیر قابل انکار است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
بهتره یه حسابی ایجاد کنند که مردم برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی به آن حساب واریز کنند تا خود مردم برای رفاه خود.وسیله نقلیه عمومی خوب داشته باشند اینطوری فشاری هم به دولت نمیاد.در خصوص بهبود وضعیت سایر امور هم میتوان اینکار رو انجام داد در مورد مدرسه و دانشگاه که خوب جواب داد یک نشان افتخاری هم میتوان به یکایک ملت داد به خاطر کارگزار نمونه بودن.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان