تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

افت ۹۰ درصدی فروش سینما‌ها در سه روز گذشته

ناآرامی‌های به‌وجود آمده به دلیل افزایش قیمت بنزین تاثیر مستقیمی بر روی برنامه‌های فرهنگی و همچنین فروش سینما‌ها داشته و باعث شده بسیاری از برنامه‌های این حوزه تعطیل شود.
فروش سینماها
رویداد۲۴ از روز جمعه ۲۴ آبان و به دنبال اتفاقاتی که در شهر‌های مختلف رخ داده، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی تحت تاثیر این اتفاق برگزار نشده و ملغی شده است.

اکران خصوصی فیلم مطرب در پردیس کوروش، اکران ویژه شیر سنگی در موزه سینما، اکران خصوصی فیلم سمفونی نهم در پردیس ملت و جشن انجمن منتقدان سینمایی از جمله این برنامه‌هاست که قرار بود در سه روز گذشته برگزار شود، اما به دلایل مختلف لغو شده است. همچنین فروش سینما‌ها از ۲۴ آبان با افت محسوسی مواجه شده و بسیاری از سالن‌های سینما فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

محمدقاصد اشرفی (رئیس انجمن سینماداران) گفت: تا روز جمعه ۲۴ آبان با توجه به اکران فیلم‌های جدید، فروش فیلم‌ها نسبتا خوب شده بود و اگر همان روند ادامه پیدا می‌کرد احتمال داشت رونق دوباره به سالن‌های سینما بازگردد.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از اتفاقاتی که از روز جمعه رخ داد، بسیاری از سالن‌های سینما به خصوص آن‌ها که کنار اتوبان‌های اصلی قرار دارند، برای حفظ امنیت خود و همچنین نبود مخاطب، فعالیت خود را متوقف کرده و تعطیل هستند.

مدیر سینما ماندانا با اشاره به تعطیلی این سینما به دلیل مسائل به وجود آمده، گفت: بسیاری از مخاطبان به دلیل قطع بودن اینترنت توانایی خرید بلیت را ندارند و از سوی دیگر کسانی که پیش از این بلیت خریده بودند بلیت‌های خود را پس دادند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان