تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

از دنیای سلبریتی‌های اینستاگرام چه خبر؟ +تصاویر

ستارگان و چهره‌ها صفحات اجتماعی را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده‌اند و با داشتن صفحه در شبکه‌های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو‌طرفه با مردم دارند.
رویداد۲۴ نوید محمدزاده، عکسی از خودش با سیگاری بر لب در اینستاگرامش منتشر کرده. حالا قضیه چیه، خدا می‌دونه. آقای محمدزاده، اگر می‌خواستی بگی سیگاری هستم، ما کاملا متوجه شدیم، چون خیلی خوب ژست گرفتی، اما انصافا هوا هنوز انقدر سرد نشده که اینجوری لباس پوشیدی‌ها!

از عکس سیگار بر لب نوید که بگذریم، باید بگوییم که محمدزاده با فیلم «متری شش و نیم» برای ایران افتخارآفرینی کرد و جایزه بهرین بازیگر مرد فستیوال توکیو را برد. چه خوب که محمدزاده، در توکیو از آن تیپ‌های خسته نزد و با کت‌وشلوار رسمی، آبروی ما را حفظ کرد؛ البته لباسش هم از برند گران‌قیمت و معتبر آرمانی انتخاب کرده.

افسانه پاکرو، بازیگر خوش‌چهره کشورمان که انگار کلا تصمیم ندارد در گذر زمان تغییر چهره بدهد، ماشالله! او در کپشن تصویر، مطلبی نوشته در مایه‌های اینکه هرچقدر هم خسته باشم و ناراحت، بازهم با دیدن رنگین‌کمان و پرواز پرنده و… حس‌وحالم را فراموش می‌کنم. احتمالا راز جوانی‌اش هم در همین فراموشی و بیخیالی است.

این هم عکسی از تولد نیوشا ضیغمی در کنار همسرش. ما می‌دانستیم که نیوشا ضیغمی جوان است، اما دیگر فکر نمی‌کردیم شش سالش باشد. نسبت به سنش قد کشیده‌ها نیوشا خانم!

ما که نمی‌دانیم خانمی که کنار فاطمه گودرزی ایستاده، کیست، اما خب کلاهش شبیه کلاه خانم هوچ، مربی پرواز هری پاتر است. نه که خیال کنید سلبریتی‌های ما هالووین را جشن می‌گیرندها! نه. فقط اتفاقی از فروشگاه که رد می‌شوند، از این مدل لباس‌ها خوششان می‌آیند و می‌خرند. شما چه نظری دارید؟ جشن گرفتن مراسم آنور آبی مثل هالووین در کشور ما جالب است یا کاری بیهوده؟

«نهنگ عنبر ۲» را که حتما یادتان هست. ویشکا آسایش، این عکس را به‌شوخی برای روز هالووین منتشر کرده و گفته زامبی‌ای بودم برای خودم. خانم آسایش، ما را از چه می‌ترسانید؟ آن موقع‌ها این‌مدل تیپ‌ها چیزی بود در مایه‌های استایل حالای جنیفر لوپز. هرچی اپل بزرگتر و شانه پهلوانی‌تر، خوش تیپ‌تر؛ هرچقدر هم سیبیل بیشتر، جذاب‌تر و نجیب‌تر؛ یک همچین نسلی بودیم ما.

به‌نظرمان شبنم قلی خانی با کاراکترش در سریال «مانکن» خیلی حال کرده که عکس روی کیکش، همان استایل سریال است. به‌هرحال تولدش مبارکا!

این هم عکسی از ماهور الوند درحال کار با لپ‌تاپ در تاریکی. ماهور در کپشن، ایموجی سلفی گذاشته؛ اما ما هرچی دقت کردیم، دیدیم جفت دست‌هاش پیش خودش است. مگر سلفی را آدم خودش نمی‌گیرد؟

مهناز افشار هم که این روز‌ها بعد از طلاق، در خارج از کشور، با دخترش و خاطرات فیلم‌هایش سرگرم است و هنوز هم در صداوسیما نام و تصویرش در تیزر فیلم‌هایش نشان داده نمی‌شود.

حامد بهداد هم که انگار سرش درد می‌کند برای دردسر و در پست اینستاگرامی‌اش، تئاتر بهروز وثوقی را تبلیغ کرده. ممنوع التصویر نشود صلوات!

بهرامی، پوستر سریال «کرگدن» را در اینستایش منتشر کرده. شما قسمت اول سریال را دیدین؟ نظرتان چه بود؟

به ما که گفته بودند، آدم نباید از خودش و کارش تعریف کند، اما آزاده صمدی با انتشار پوستری از تئاتر جدیدش، «آن دیگری»، نوشته که بازی متفاوتی در آن دارد. ببینیم و تعریف کنیم!

عکسی یهویی از فرخ‌نژاد در بوشهر که نوشته «هم الان بوشهر». حالا در کامنت‌ها دعوا شده که هم الان نه و همین الان؛ یک عده هم گفتند که هم الان به لهجه بوشهری هست و باز یه عده دیگر گفتند نخیر اینطور نیست. ما که لهجه بوشهری را بلد نیستیم، شما بوشهری‌های عزیز بگویید داستان از چه قرار است.

هوتن شکیبا با این عکس به طرفداران سریال «لیسانسه‌ها» مژده داده که فصل سوم سریال، با نام «فوق لیسانسه‌ها» از جمعه شروع می‌شود. قسمت اولش را دوست داشتید؟ به‌اندازه فصل‌ قبل خنده‌ار بود؟

سروش صحت که برای هوتن کامنت گذاشته: «فوق لیسانسه‌ها رو نمی‌دونم، اما مطمئنم حبیب رو همه دوست دارن». درست گفته؟

روناک یونسی نوشته: «می‌خواستیم یه سلفی بگیریم با آقای میری، وقت نداشت، گفتیم بیشتر از این مزاحمش نشیم».

یک کاربر هم کامنت گذاشته: «مهم اینه که با گوشی چه کار واجب‌تری از سلفی گرفتن با شما داشته. اون رو باید بفهمید».

دانیال عبادی هم خواسته کار برادرش را تبلیغ کند که در کپشن، صفحه بنیامین عبادی را به‌قول خودش به‌عنوان «هیر استایلیست» تگ کرده. برادر معروف داشتن هم خوب سودی داردها! خدا نصیب کند.

ما که از روز اول هم می‌گفتیم به ظاهر خشن اشکان نگاه نکنید، دلش اندازه مورچه است. عکسی از اشکان و دختران خوش‌تیپش، آلیا و آلیشا، که در کپشن نوشته: «Team A» و هشتگی انگلیسی زده که معنی‌اش می‌شود: «خانواده بر همه‌چیز اولویت دارد».

خدا رحمت کند مرحوم «بیژن علیمحمدی» را؛ دوبلور باسابقه و پیشکسوت کشورمان که در سریال‌های «امام علی (ع)»، «روشن‌تر از خاموشی» و فیلم سینمایی «روز واقعه» صدایش را شنیدیم. منوچهر زنده‌دل، دیگر دوبلور باسابقه، در تصاویر مختلفی از این دوبلور درگذشته و مرحوم «حسین عرفانی»، دیگر دوبلور پیشکسوت و مرحوم یاد کرد.

عکس و تصویری با موضوع فلسفی خودشناسی از محمدرضا فروتن.

مکانی با انتشار این تصویر، تولد «علی کریمی» را تبریک گفت و از او با عنوان شرف و افتخار فوتبال ایران یاد کرد.

جان‌دار می‌آید!

خبری که «الناز حبیبی» در اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح فیلم نوشت: «وقتی بدترین کار دنیا میشه بهترین راه، چیکار میشه کرد؟»

به‌نظر شما چکار می‌شود کرد؟

الناز هم گویا دوست انحصارطلبی است که برای سوگل خلیق نوشته، «تولدت مبارکِ خودم به‌تنهایی، سوگلی جون».

این ژستی که الان می‌بینید، ژست احساس قدرت «دنیا مدنی» است؛ وگرنه اگر اینطور نباشد، نمی‌توان ارتباط بین کپشن را با عکس پیدا کرد. دنیا در کپشن نوشته: «لازم نیست حتما قوی باشی، ولی باید احساس قدرت بکنی».

این هم مادر و دختری که بیشتر شبیه دو خواهر هستند. «لادن سلیمانی» و «هانیه غلامی» در جشن تولد لادن خانم.

بازیگر‌های ما هم گویا شغل دومشان کارآگاه است که عاشق معما هستند. شیلا خداداد را درحال فوت کردن شمع کیک تولدش می‌بینیم که در کپشن نوشته: «این روز‌ها در آستانه چهل سالگی، معنی واقعی زن بودن را خیلی خوب می‌فهمم»؛ بعد از طرفی در آخر کپشن نوشته: «تولدت مبارک پرستو جونم دوست خوبم». بالاخره الان تولد شماست، تولد پرستو است، تولد من است، تکلیف چیست؟

راستی شما هم وقتی پیج شیلا خداداد را که با شوهرش مشترک است، می‌بینید، مثل ما یاد تازه عروس و داماد‌هایی میفتید که از یک بشقاب غذا می‌خورند؟

تصویری از پردیس احمدیه، بازیگر جوان و خوش‌چهره که در یک بعدازظهر جمعه پاییزی گرفته شده.

تولد شهاب رمضان در دبی، اما ظاهرا ساده و بدون لاکچری بازی. تولدش مبارک!

«هادی کاظمی» با انتشار این عکس قدیمی و نوستالژیک، تولد برادر کوچکترش «توحید کاظمی» یا به‌قول خودش، «توتو» را تبریک گفته.

مثل اینکه خانواده کاظمی با آبان ماه قرارداد دارند. هادی، تولد برادرش را تبریک گفته، یک روز قبلش هم «سمانه پاکدل»، تولد خود هادی کاظمی را. سمانه یک متن عاشقانه بلندبالا برای همسرش نوشته که مضمون کلی‌اش همان «خیلی دوستت دارم» خودمان می‌شود!

«نرگس محمدی» هم نوشته: «لذت اینکه دوستت رو یهویی ببینی، یه چیز دیگه‌ست»، اما نگفته دقیقا منظورش کدامیک از این خانم‌هاست.

یعنی علی اوجی تنهایی پاشده رفته سفر، آن‌هم کانادا؟ به‌نظر ما که عجیب می‌آید. خب آقای اوجی، نرگس خانم را هم می‌بردی؛ طفلک انقدر که برای سریال ستایش انرژی گذاشته، دیگه نا نمانده برایش. گویا علی اوجی همراه «رضا یزدانی» برای برگزاری کنسرت به تورنتوی کانادا رفته.

حواستان باشد که از این به‌بعد کسی با لبخند گیجتان نکند، چون به گفته «ویدا جوان»، لبخند زدن، مردم را گیج می‌کند و از توضیح دادن چیزی که تو را می‌کشد، آسان‌تر است. خلاصه که اگر اینبار دیدید کسی در جواب احوالپرسی بهتان لبخند زد، بدانید که توطئه دشمن است.

پاوه‌نژاد خبر از اجرای تئاتر «کافه پولشری» در استرالیا را داد. شما هم فکر می‌کنید که ژست الهام شبیه دختر‌هایی است که منتظرند تا لاکشان خشک شود؟

احمد ایرادوست هم با انتشار دو عکس، فاجعه زلزله آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. ما هم به نوبه خود این اتفاق غم‌انگیز را به هموطنانمان تسلیت می‌گوییم.

میلاد کی‌مرام نوشته: «ما سوارمونم پیاده‌ست، ما سگ دو می‌زنیم، ولی شما واسه سلامتی پیاده‌روی می‌کنین. تو یه شهر زندگی می‌کنیم، ولی آب‌وهوای محله‌هامون باهم فرق داره». الان تمام فکر و ذکر ما این است که اگر کی‌مرام، این حرف‌ها را می‌زند، پس ما چه بگوییم؟ فقط می‌توانیم به خودمان دلداری بدهیم که این حرف‌ها را از طرف قشر پایین گفته، نه خودش.

از این حرف‌ها گذشته، ژست کی‌مرام شبیه ژست «تام هاردی» است یا اتفاقی شده؟

هرروز که می‌گذرد، متوجه دوستی «پرستو صالحی» با یکی دیگر از اهالی سینما و تلویزیون می‌شویم و شاخ درمی‎آوریم.

صالحی اینبار با کلی تعریف و تمجید، تولد «علی دهکردی» را تبریک گفته! شما هم دارید دوروبرتان از این مدل آدم‌هایی که یا با همه دوست هستند یا شاید هم خودشان را به‌زور دوست کسی می‌کنند؟

تصویری از «الناز شاکردوست» در اکران مردمی فیلم سینمایی «مطرب» که در آن با «پرویز پرستویی» همبازی است. یکی از کار‌هایی که الناز خوب بلد است، ست کردن آرایشش با لباسش است. شما موافق این حرف هستید یا مخالف؟

دو تیپ و استایل کاملا متفاوت از «الهام کردا» و «پانته‌آ پناهی‌ها» در اکران خصوصی سریال «کرگدن». شما کدام یکی را بیشتر می‌پسندید؟

باز هم تصویری از اکران خصوصی کرگدن. به‌نظرتان «هدی زین‌العابدین» اینجا داشته از خستگی خمیازه می‌کشیده یا آواز می‌خوانده؟ امان از این عکاس‌ها که یک ثانیه هم طرف را به‌حال خود نمی‌گذارند.

حشمت خان فردوس درکنار برادرزاده‌اش «بهار ارجمند». حشمت دیگه بعد از دیدن خانم‌بزرگ، اون یال و کوپال سابق را ندارد.

این هم تصویری از کنسرت «محمدرضا گلزار» در آمریکا که گویا تعداد زیادی از بلیط‌هایش هم فروش رفت. در این کنسرت، افراد معروفی حضور داشتند؛ ازجمله «گوهر خیراندیش» و «سام اصغری»، نامزد خواننده معروف آمریکایی، «بریتنی اسپیرز».

به‌نظر شما گلزار در عرصه خوانندگی موفق است؟

خودش که چنین اعتقادی دارد که در کپشن نوشته، سکوت کن و سعی نکن آدم‌ها را قانع کنی، چون دنیا به آدم‌های بلندپرواز نیاز دارد.

«بهرام رادان» بر سر پروژه‌ای به‌نام «گربه سیاه». این جزو معدود دفعاتی است که رادان را در لباسی غیررسمی می‌بینیم؛ البته غیر از سکانس‌های فیلم.

جناب پرستویی هم پوستری از فیلم سینمایی درحال اکرانش، «مطرب»، منتشر کرده که البته چندان بی‌شباهت به پوستر فیلم هالیوودی «دولمیت، نام من است» (Dolemite Is My Name) نیست. انشالله که اتفاقی بوده.

«رامبد جوان» در کپشن این تصویر، هفت روش را برای رهایی از روزمرگی توصیه کرده، مثل کتاب خواندن، فیلم دیدن و…، که می‌توانید در اینستاگرامش ببینید؛ اما ما موردی را که فراموش کرده ذکر کند، اینجا یادآوری می‌کنیم: «سفر به کانادا».

این هم گربه «بهنوش طباطبایی» که می‌گوید وقتی خسته از سر کار برمی‌گردد، با دیدنش آرامش می‌گیرد.

منبع: سماتک

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
5
22
فقط اومدم که بنویسم برن گم شن الکی خوشهای پرادعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
1
11
سلام و عرض ادب خدمت شما، ضمن خسته نباشید به دست‌اندرکاران این سایت وزین، تروخدا به قطعی اینترنت در شهرستان ها و خصوصا استان کرمانشاه بپردازيد، بخدا قسم تمام کار و زندگی ما مختل شده، خواهش میکنیم دراین خصوص رسیدگی و پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
2
4
خب حالا که چی مثلا؟
dard
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
5
16
راستش دیدم اینترنت ملی که ازش حرف می زنن اینه که فقط چند سایت مسخره داره و ترس از تظاهرات مردم سایت ها رو بستن که چی ؟! واقعا تا کی می خواین اینجوری مردم بدبخت رو بازی بدن
واقعا جای ننگ و افسوسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
3
5
بابا بسه دیگه نت وصل کنید همه خفه خون گرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
1
8
باباگناه ماکه نه اعتراض کردیم نه شورش چیه،چرااینترنت درست نمیشه...آخه تاکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
9
زندگی بازیگرا به ما چه که انقدر خوشن یکی به داد مردم برسه.مردم خیلی گرفتارن خیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
2
9
خاک بر سر این هنرمندای بی خاصیت بی درد که هیچ فایده ای ندارن جز ترویج ابتذال با شماها که تبلیغ میکنید برای پول همه کار میکنین مردم فقیر که پول دوا درمونشون رو ندارن هر جا سرشون بچرخه تبلیغ بی بندو باری میبینن با پولای کثیف یه فیلم مسخره بازی کرده چند میلیارد پول گرفته بره خارج عکس بندازه توهم بزار تو سایتت پول درار واقعا برای همین انقلاب کرده بودیم فروزان رو بیرون کنین سحر قریشی و بهاره رهنما و بقیه مسخره ها رو بیارین دیگه نه
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
0
حساب کردم روزی ۱۱۰ ملیون لیتر بنزین فروش میره تو ایران که بااین گرون کردن بی محابا حالا حسابی خوش به حال آقازاده های خارج کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
1
گور پدرشون خوشای الکی پر مدعا
مومیایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
بازیگرها اعتراضی ندارند؟
نظرات شما
پیشخوان