تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

آشنا: خیال کردند عملیات فروغ جاویدان ۲ را کلید زده اند

حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری در حساب توئیتری خود نوشت: ضد انقلاب در خارج از کشور خیال کردند عملیات فروغ جاویدان ۲ را کلید زده‌اند، ولی حالا به خوبی فهمیدند که در واقع عملیات مرصاد ۲ کلید خورده است.

افزایش قیمت بنزین

  رویداد۲۴  نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما در واکنش به اخلال گران چند روز اخیر افزود: خیال کردند عملیات فروغ جاودان ۲ را کلید زده‌اند، ولی حالا به خوبی فهمیدند که در واقع عملیات مرصاد ۲ کلید خورده است.

وی همچنین در یکی از شبکه‌های اجتماعی، نوشت: به کیفیت تصمیم، کیفیت و زمان‌بندی اجرا و شیوه بازتوزیع یارانه‌ها می‌توان نقد داشت. از حق اعتراض مسالمت‌آمیز، آزادی اطلاعات و کرامت شهروندان می‌توان و باید دفاع‌کرد. ‏اما برابر غارت‌گری، آدم‌کشی، کشته‌سازی، خراب‌کاری در زیرساخت‌ها و تیربار در جاده‌ها باید ایستاد.
 

بیشتر بخوانید:



اجرای تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن برگزاری تجمعات اعتراضی مردمی را در برخی شهر‌های کشور در پی داشت، این تجمع‌ها در برخی شهر‌ها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد که متعاقبا اقشار مختلف مردم ولایت مدار در محکومیت این اغتشاشات و تخریب‌ها راه پیمایی کردند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
1
جناب آشنا. خیلی هم به خودتان غره نشوید و احساس پیروزی نکنید. عملکرد بسیار بد دولت شما برای کشور . مردم . رهبری و وجه ایران در دنیا خیلی هزینه درست کرد و مهمترین هزینه اش هم فاصله گرفتن مردم از نظام بود و آتش زیر خاکستری که معلوم نیست کی سر برآورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
1
ملت ایران تو را به زباله دانی تاریخ خواهد انداخت .
املت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
1
یعنی چی ، فقط مونده بگین مردم معترض با موجودات فرازمینی در ارتباطن و از کهکشان اندرومدا خط میگیرن ،یا تو مردم نیستین و از دردشون خبر ندارین ،یا خودتون رو زدین به کوچه علی چپ
نظرات شما
پیشخوان