تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

محافظ سابق وزرای علوم دولت احمدی‌نژاد در ناآرامی‌های اخیر کشته شد

یکشنبه‌شب حدود ساعت ۷ عصر بعد از بیرون آمدن از باشگاه بدن‌سازی در حال رفتن به سمت مغازه بود که در نزدیکی مغازه خود دوتیر به زانوانش اصابت می‌کند که معلوم نیست از جانب چه کسی بوده

اعتراضات بنزینی

رویداد۲۴   سید حسن علوی از نزدیکان «رحیم امین‌آبادی» از کشته‌شدگان آشوب‌های اخیر در منطقه فردیس کرجدرباره علت فوت خواهرزاده خود اظهار داشت: آقای امین‌آبادی از اعضای فعال بسیج و ورزشکار رشته‌های کشتی و بدنسازی بود. در دوره وزارت آقای زاهدی و آقای دانشجو مدتی در تیم حفاظت ایشان بود. بعد از عوض شدن دولت، تیم حفاظت آنجا تغییر کرد و مدتی نیز در حراست وزارتخانه مشغول به فعالیت شد.


وی افزود: مرحوم، انسانی مذهبی، مؤمن و از اعضای فعال بسیج و از دوستداران امام و رهبر معظم انقلاب بود. در دیدار‌هایی که وزارت علوم با رهبر معظم انقلاب برگزار می‌کرد همواره شرکت می‌کرد. رحیم بچه هیئتی بود در مواقع بسیاری من خود شاهد بودم که صبح زود از کرج راهی تهران می‌شد تا در مراسم‌های مذهب شرکت کند.
 

بیشتر بخوانید:



علوی ادامه داد: آن مرحوم بعد از بیرون آمدن از وزارت علوم نیز مدتی در یک شرکت داروسازی کار می‌کرد و در سال‌های اخیر برای اینکه بتواند فعالیت‌های ورزشی‌اش را ادامه دهد، مغازه‌ای بازکرده بود و دوست داشت در همان حوزه بدن‌سازی فعالیت کند.

علوی درباره علت کشته شدن وی نیز گفت: یکشنبه‌شب حدود ساعت ۷ عصر بعد از بیرون آمدن از باشگاه بدن‌سازی در حال رفتن به سمت مغازه بود که در نزدیکی مغازه خود دوتیر به زانوانش اصابت می‌کند که معلوم نیست از جانب چه کسی بوده و ما حتی احتمال زیاد می‌دهیم که هدف تیر اغتشاشگران قرارگرفته باشد چراکه در گفت‌وگویی که با نیروی انتظامی محل داشتیم آن‌ها اعلام کردند که نیرو‌های انتظامی از گلوله‌های جنگی استفاده نکرده‌اند. متأسفانه وی به علت خونریزی شدید ناشی از همین تیراندازی همان شب در بیمارستان از دنیا می‌رود.

وی با بیان کسی در کنار مغازه خود اغتشاش نمی‌کند گفت: متأسفانه ما در این چند روز فضای خیلی بدی را شاهد بودیم، رحیم عزیز ما جزو معاندین و آشوبگران نبود و شخصی مذهبی و مؤمن و از علاقه‌مندان به انقلاب و رهبر معظم انقلاب بود. وی در پایان اظهار داشت: من خودم از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس هستم و نباید هرکس در این درگیری‌ها کشته شد به دید معاند نگاه کنیم؛ و از طرفی هم اجازه سوءاستفاده از آن مرحوم را به آشوبگران نمی‌دهیم.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
ماهیت واقعی اغتشاشگران مشخص شد.اینها برنامه ریزی شده این خرابکاریهارو انجام دادند تا بهانه سرکوب معترضان واقعی و قطع اینترنت به دست حکومت و سپاه بیفتد.شرم بر دروغگویان
نظرات شما
پیشخوان