تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

پرسپولیس صفر – نفت مسجد سلیمان یک/ سوشا ۳ امتیاز را از سرخ‌ها گرفت

پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد.

پرسپولیس و نفت

رویداد۲۴  پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر نفتی‌ها به پایان رسید. تک گل این دیدار را علیرضا علیزاده در دقیقه ۷۶ به ثمر رساند. با این نتیجه پرسپولیس ۱۹ امتیازی باقی ماند و در رده سوم قرار گرفت و نفت مسجد سلیمان هم با ۱۷ امتیاز به رده ششم صعود کرد.

نیمه نخست

پرسپولیس که در این دیدار مقابل تیم بدون شکست نفت مسجد سلیمان قرار گرفته بود، نمایش تهاجمی‌تری نسبت به شاگردان تارتار داشت و شاگردان کالدرون توانستند در ۲۵ دقیقه ابتدایی موقعیت‌های خوبی روی دروازه سوشا مکانی، دروازه‌بان نفت ایجاد کند. سرخ‌پوشان پایتخت در این دقایق دو موقعیت خیلی خوب داشتند که یکی از آن‌ها در دقیقه ۱۵ روی حرکت تکنیکی امیری و شوت ترابی از پشت محوطه جریمه ایجاد شد که با واکنش خوب مکانی مهار شد. موقعیت دیگر پرسپولیسی‌ها هم دقیقه ۱۹ با ضربه سر وحید امیری ایجاد شد که با اختلاف اندک از کنار دروازه نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت.
 

بیشتر بخوانید:



این بازی از دقیقه ۲۵ به بعد متعادل شد و بیشتر در میانه میدان پیگیری شد. بازیکنان در این دقایق بیشتر مرتکب اشتباه در پاس‌کاری می‌شدند و به همین دلیل نه پرسپولیس و نه نفت مسجد سلیمان نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. با این حال همین اشتباهات باعث شد که الجبوری، بازیکن مسجد سلیمان روی اشتباه مدافعان پرسپولیس در آفسایدگیری، پشت آن‌ها با بیرانوند در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند.

نیمه دوم

نیمه دوم از هیجان بیشتری نسبت به نیمه نخست برخوردار بود و دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند، اما در یک طرف میدان، بی‌دقتی الجبوری، مهاجم نفت مسجد سلیمان و در طرف دیگر میدان، واکنش‌های سوشا مکانی باعث شد که دو تیم در رسیدن به گل ناکام باشند. الجبوری علاوه بر موقعیت تک به تکی که در دقایق پایانی نیمه نخست از دست داد، در دقایق ۵۱ و ۷۴ دو موقعیت تک به تک دیگر هم از دست داد و یک بار هم در دقیقه ۶۲ از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که با واکنش خوب بیرانوند به بیرون رفت.

در آن سوی میدان هم سوشا مکانی توانست ضربه سر سید جلال حسینی، نوراللهی و مهدی عبدی و شوت‌های ترابی و عالیشاه را مهار کند و مانع از گل‌زنی پرسپولیس شود.

با این حال گره بازی در دقیقه ۷۶ توسط علیرضا علیزاده باز شد و کرنر ارسالی نفت مسجد سلیمان روی تیرک اول با ضربه سر این بازیکن وارد دروازه پرسپولیس شد تا بازی با یک گل به سود شاگردان تارتار به پایان برسد.

در اواخر این دیدار تیم پرسپولیس چند فرصت خوب گلزنی را داشت که درخشش مکانی مانع از گلزنی بازیکنان پرسپولیس شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، محمد انصاری (امید عالیشاه، دقیقه ۶۹)، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه (سیامک نعمتی ۷۲)، وحید امیری، محمد نادری و علی علیپور (مهدی عبدی ۷۴).

ترکیب نفت مسجد سلیمان: سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، میثم نقی‌زاده، مجید عبدی، سجاد جعفری (صادق بابااحمدی، دقیقه ۴۶)، فرزاد حاتمی، سعید کریمی، احمدی الجبوری و پیام ملکیان.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ایوب عشقپولیسی هزار اتیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
0
امروز روز پرسپولیس بود هرچند واقعا ب یه مهاجم ۶دونگ نیاز داریم از اشتباه آقای کالدرون در چیدن ترکیب و تعویض هایی ک باید زودتر انجام میداد نباید گذشت امیدوارم هرچه زودتر حال تیممون خوب و خوب تر بشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
0
لذتی که در باخت پرسپولیس هست در برد استقلال نیست.
نظرات شما
پیشخوان