تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۳۴ نظر
جعفر شجونی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

باید احمدی‌نژاد را خواباند و شلاق زد / قحط‌الرجال نیست که احمدی‌نژاد دوباره کاندید شود

حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در مورد محمود احمدی نژاد گفت: «احمدی نژاد را بخاطر زبانش باید خواباند و شلاق زد.»
رویداد۲۴ -حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در مورد محمود احمدی‌نژاد گفت: «احمدی‌نژاد را به خاطر زبانش باید خواباند و شلاق زد

محمود احمدی‌نژاد نامی است که برای همه ایرانیان یادآور دوران منحصربه‌فردی (نه الزاماً مثبت) در تاریخ کشور است، فردی که به ازای هر ایرانی تعابیر مختلف برای او وجود دارد.

اینک محمود احمدی‌نژاد با تمام ویژگی و شاخص‌های خود، بار دیگر به‌واقع یا بنا بر بازی‌های سیاسی، به‌عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 96 مطرح‌شده است.

احمدی‌نژاد از اساس یک پدیده در تاریخ سیاسی ایران است و پیروزی (به فرض) وی در انتخابات ریاست جمهوری 96، می‌تواند تکرار یک توهم برای اغلب قریب به‌اتفاق ایرانیان باشد.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در گفت‌وگو با رویداد۲۴ در مورد محمود احمدی‌نژاد گفت: «احمدی‌نژاد را به خاطر زبانش باید خواباند و شلاق زد.»

آقای شجونی آیا احمدی‌نژاد پتانسیل پیروزی در انتخابات 96 را دارد؟

اگر قصد داشته باشیم که اصولی و قانونی صحبت کنیم؛ باید در نظر بگیریم که داور این نظام که شورای نگهبان نام دارد، در مورد صلاحیت اشخاص چه نظری دارد. تا زمانی که این داور سوت نزند، نمی‌توان متوجه شد که چه کسی می‌تواند فعالیت انتخاباتی کند؛ چه اسم آن فرد احمدی‌نژاد باشد یا غیر از او. تا آن روز نیز فرصت هست و خدا ما را تنها نمی‌گذارد و در مملکت قحط‌الرجال نشده است. اینکه احمدی‌نژاد وعده ماهانه 250 هزار تومان داده، هیچ دولتی قادر به این کار نیست و تمام این مسائل شایعاتی برای کسب رأی است. باید بدانیم که این خانه، دارای صاحب است و این نظام داور دارد. شخص بنده در چهار سال اول ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، با او موافق بودم ولی چون در چهار سال دوم حواشی پیدا کرد، موافقت خود با وی را کنار گذاشتم.

آیا احمدی‌نژاد تأیید صلاحیت می‌شود؟

احمد توکلی حدود یک ماه پیش گفت که صلاحیت احمدی‌نژاد از همین حالا رد شده است ولی باید منتظر ماند. احمدی‌نژاد اگر تأیید صلاحیت شود، پا به مناظره می‌گذارد. دولت فعلی به‌محض روی کار آمدن، گفت که مسکن مهر "مزخرف" است! احمدی‌نژاد قطعاً در مناظرات به این‌ها پاسخ می‌دهد و علیه دولت افشاگری می‌کند. در حال حاضر هم استقبال مردمی از احمدی‌نژاد از استقبال از روحانی خیلی بیشتر است. احمدی‌نژاد در حال حاضر حکم دولت در سایه را دارد، چون دولت فعلی هم هر زمان با مشکل روبرو شد، به دولت قبلی بدوبیراه گفت؛ احمدی‌نژاد هم آدم زنده و زبان‌دار است و از خود دفاع می‌کند.

در صورت تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد، آیا شانس او از روحانی بیشتر است؟

اگر احمدی‌نژاد تأیید صلاحیت شود از روحانی شانس بیشتری دارد و دولت فعلی که با کلید آمده ولی قفل روی قفل‌زده را کنار می‌زند. روحانی هم معمم است، هم‌ریش دارد و هم اعلام کرده که در عرض صد روز قفل بیکاری و گرانی را باز می‌کند، اما متأسفانه قفل روی قفل‌زده و نتوانسته کاری انجام دهد، بنابراین روحانی آسیب‌پذیرتر است.

چرا وجهه احمدی‌نژاد درهم شکست؟

اگر شورای نگهبان احمدی‌نژاد را تأیید صلاحیت کند، شخص بنده ابداً به او رأی نمی‌دهم، چون‌که احمدی‌نژاد برخی مسائل مثل دیدار با مراجع را رد کرده و اعلام کرده که این‌ها همه بازی است. همچنین، وزرای خود را خیلی ذلیلانه برکنار کرد؛ در جلسات هیات دولت نظرات وزرا اصلاً برای احمدی‌نژاد اهمیتی نداشت. علی احمدی، وزیر آموزش‌وپرورش دولت احمدی‌نژاد، به شخص بنده گفت که وی (احمدی) یک روز به احمدی‌نژاد گفته بود که رحیمی و مشایی و امثال آن‌ها را به خاطر آبروی خودش کنار بگذارد، و احمدی‌نژاد در همان لحظه رو به احمدی کرده و گفته بود «تو از همین‌الان وزیر آموزش نیستی». آیا این اخلاق اسلامی است که متکی در خارج از کشور در حال سخنرانی است و حین سخنرانی به وی اعلام می‌کنند که دیگر از همان لحظه وزیر خارجه نیست؟ آیا بازی با آبروی مؤمن درست است؟

احمدی‌نژاد اگر این کارها را نمی‌کرد، یک وجهه‌ای داشت. خدمت‌هایی کرده بود؛ در سفرهای احمدی‌نژاد به روستاها، یک زن روستایی به سمت خودروی او آمده بود و تقاضای وام 20 میلیونی کرده بود که احمدی‌نژاد گفته بود «من برای شما 30 میلیون می‌نویسم» و واقعاً این کار را کرده بود. این کارها را کرد و محبوب شد، ولی از سوی دیگر، لگد زد و همه‌چیز را ریخت.

آیا بازی کردن اصولگرایان روی احمدی‌نژاد اساساً صحیح است؟

اصولگرایان اگر بخواهند در انتخابات روی احمدی‌نژاد بازی کنند، در اشتباه هستند. احمدی‌نژاد در تمام هشت سال ریاست جمهوری خود، یک‌بار کلمه اصولگرایی را بر زبان جاری نکرد، بنابراین چرا اصولگرایان باید خود را خرج احمدی‌نژاد کنند؟

اصولگرایان نباید روی احمدی‌نژاد بازی کنند، چنانچه تابه‌حال نیز این کار را نکردند؛ افرادی مثل ابوترابی، حدادعادل، رحماندوست، آل اسحاق، باهنر و یا زاکانی آیا برای انتخابات 96 اصلاً از احمدی‌نژاد اسم می‌برند؟ مشخصاً خیر، تمام این‌ها شایعاتی است که از وعده ماهانه 250 هزار تومان شروع شد.

مگر قحط‌ الرجال است که احمدی‌نژاد را با این‌ همه حاشیه انتخاب کنند؟ آدم سالم زیاد داریم! نه اینکه احمدی‌نژاد سالم نباشد، احمدی‌نژاد نه دزد است و نه...، ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاق زد. احمدی‌نژاد به شیخ ثمری گفته که «مراجع به شکم و زیر شکم خود را می‌فهمند»! تابه‌حال در این مملکت کسی این غلط‌ها را نکرده است.

آیا احمدی‌نژاد به همین صراحت چنین حرفی زده است که «مراجع به شکم و زیر شکم خود را می‌فهمند»؟

می‌توانید از آقای ثمری، واعظ و پیش‌نماز مسجد امام حسین در شهرک محلاتی بپرسید این جمله ای است که احمدی نژاد به ایشان گفته و روی آن تاکید کرده است. 

 ریشه این رفتارهای احمدی‌نژاد چیست؟

نمی‌دانم، ولی احمدی‌نژاد این حرف‌ها را زد و خودش را ضایع کرد. احمدی‌نژاد در عمل قافیه را باخت.

با این تفاسیر، اصولگرایان باید روی چه کسی برای انتخابات 96 حساب باز کنند؟

وقتی امام از دنیا رفته بود، همه ما داشتیم سکته می‌کردیم که خدا آیت‌الله خامنه‌ای را رساند. در حال حاضر نیز تا ریاست جمهوری تحولاتی رخ می‌دهد و افرادی بی‌دردسر و بی حاشیه به میدان می‌آیند. باید منتظر بود که آیا کسانی مثل حداد عادل که در مجلس رأی نیاوردند و البته افرادی مثل قالیباف و فلان، پا پیش می‌گذارند یا خیر.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
3
16
مگر دورغ گفته تو اگر لباس اخوندی نمی پوشیدی الان توجنگل تالش گاو می چرندی ÷تو اه نداشتی با نا له سودا کنی حالاازبرکت صدقه سر امام ادم شدی هر جاهم کم میاری امام امام میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
1
14
درسته، اما خود تو را به خاطر زبانت باید چه کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
12
8
تنها راهی که احمدینژاد ممکنه بتونه رای بیاره وعده پرداخت پوله و اونهایی هم که میگن به جون هرچی مرده احمدی بر میگرده در واقع منتظران 250 هزار تومنی هستند در حالی که مطرح کردن اینگونه وعده ها هم با این وضع نفت و کسادی و رکود اصلا دیگه ممکن نیست وگرنه سعید جلیلی استاده میکرد. با این حال احمدینژاد با کدوم جذابیت میخواد رای بیاره؟ با وعده بر هم زدن برجام؟! با وعده تنش افرینی در روابط بین الملل و به انزوا کشاندن مملکت؟ با وعده بالا بردن دیوار ایران هراسی از طریق تهدید به نابودی و حذف این و اون از روی نقشه؟ با کدام کارنامه درخشان میخواد رای کسب کنه؟ اختلاس های میلیاردی؟ معاونین و نزدیکان زندانی؟ دکل های گمشده؟ پول های ناپدید شده؟ تورم 30 درصدی؟ رشد اقتصادی منفی 4/5؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
احمدی نژاد هرگز چنین وعده ای نداده است خودتان دروغ می گویید و خودتان باور می کنید.
ناشناس
| Russian Federation |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
خودتان دروغ میگویید از همین الان هم رفته اید صف گرفته اید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
مرسی ناشناس! نظرتان در مورد احمدی نژاد خلاصه و جامع بود
کشور ایران توسعه نیافته است.
استعدادهای ایران از استعدادهای کره جنوبی و چین و هند و برزیل اگر کمتر نباشد بیشتر هم نیست.
ایران همانند کشورهای مذکور در آغاز حرکت سریعش به سوی توسعه نیازمند اعتماد، اعتبار، سرمایه گزاری و تکنولوژی تمام کشورهای قدرتمند و پیشرفته غربی است.
روحانی و اصلاح طلبان بهترین گزینه برای ادامه تنش زدایی با کشورهای پیشرفته غربی هستند.
در صورت کارشکنی عناصر انتصابی علیه دولت روحانی و اصلاح طلبان، کشوراز لحاظ اقتصادی به فضایی به مراتب بدتر از امروز هدایت خواهد شد که به شدت مخرب منافع ملی و تمامیت ارضی کشور است.
به یاری خداوند عزیز نظر اکثریت ایرانیان در اداره ایران ساری و جاری خواهد شد.
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
5
14
احمدی نزاد اسلحه ای در دست دارد به نام جهل مردم همان سلاحی که عمروعاص به کمک ان علی را شکست داد.
پاسخ ها
حسین
| United States of America |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
این جهل را با استدلاهای قوی و تشویق مردم به آگاهی و عدم تعصب و شنیدن نظر سرسختترین مخالفان توام با حفظ احترام آنان؛ باید به دانایی تبدیل کرد.
در آگاه کردن مردم از واقعیتها و الفبای علم اقتصاد مدرن و با خبر کردن مردم از احیانا کارشکنیهای عناصر انتصابی علیه منتخبین مردم، باید افراد مطلع، سایر افراد را آگاه کنند.
باید بیشتر مطالعه کرد و حرف و استدلال سرسختترین مخالفین را هم با حوصله شنید. مردم باید با مفاهیم سیاسی و اقتصادی به زبان ساده آشنایی پیدا کنند. مفاهیمی چون لیبرالیسم، آزادی اندیشه و بیان، اقتصاد آزاد قانونمند و رقابتی، اصطلاح "نفرین منابع طبیعی" یا "نفرین نفت"، مفهوم رشد تولید ناخالص ملی و تورم و تاثیر بسیار مثبت و کاملا ضروری "عدم دخالت کامل" "ارگانهای نظامی و غیر نظامی حکومتی و دولتی" در اقتصاد کشور که باعث ارتقاء کیفیت و کمیت شرایط حضور "سرمایه گزاران معتبر خارجی" و "سرمایه گزاران خصوصی واقعی" نیز خواهد شد.
مردم باید بدانند که نفت و فروش خام آن می‌تواند با افزایش ذخایر ارزی کشور از ارزهای معتبر جهانی بسیار مفید باشد اما برای هزینه کردن در بودجه جاری یا حتی بسیار بدتر از آن هزینه کردن در یک اقتصاد دولتی-حکومتی و ایجاد بنگاههای اقتصادی و رانتی وابسته به حکومت و حکومتیان، می‌تواند دقیقا اثری معکوس و بسیار بد در "رشد واقعی" تولید ناخالص ملی و اثری وحشتناک در افزایش تورم داشته باشد.
"ارگانهای حکومتی انتصابی" و "سازمانهای دولتی" با "پول نفت ملی" و با ورود به تصدیگری اقتصادی ، کارخانه‌ها و شرکتها یا بانکهایی را تاسیس کردند و خواهند کرد که در ابتدا و در زمان حیات خود اجازه رقابت سالم را سلب می‌کنند و در انتها نیز خود تبدیل به بنگاههای اقتصادی ضرردهی می‌شوند که برای پابرجا ماندن خود در اقتصاد از بودجه ملی ملت ایران طلبکار نیز هستند!!
یاحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
7
کافر همه را به کیش خود پندار
ملت دنبال یکی مثل خودشون هستن البته اکثریت ملت مستضعفین هستند 20%شون سرمایه داری و طبقه کاسه لیسای که می خوان با هر قیمت خودشون رو بالا بکشند و خون ملت رو به شیشه کن .شاید بگید انتخابات اخیر اینو نشون نداد .ولی اینو بگید حضور کم رنگ این قشر مستضعف تو انتخاب و بی تفاوتی به علت عدم وجود فرد مورد نظر باعث پیروزی و شکست اصولگرایان منفعت طلب شده .ملت دنبال یکی مثل خودشه نه آنخ ماهوهای مثل شما .
چه طور می خواید جواب خدا و ملت رو بدین
حسادت شماها جلوی بصیرتون روگرفته .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
9
8
آقای شجونی، احمدی نژاد را به چه جرمی باید شلاق زد بخاطر خدماتش به مردم و مملکت،نه شلاق زیبنده افراد خائن مثل شمام باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
احمدینژاد و شجونی از یک قماشند. اگر قراره شلاق زده بشه هردو لایقش هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
3
1
من هنوز متن نخوندم.ولی برام جالبه حالا که شجونی یه چیزی ضد احمدی نژاد گفت برای رویداد24عزیز شد؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
3
3
آلمان رییس جمهور میخواد احمدی بره اونجا آلمان جای سالم برای...... زیاد داره//
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
1
5
جعفر شجونی با این صحبت هاش انقدر که به اصلاح طلبان خدمت کرد به اصولگرایان نکرد
جواد مخملباف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
3
لطفا اقای شجونی نسبت ب سخنان پرویز ثابتی در کتابش تحت عنوان 'در دامگه حادثه' که مسایلی را راجع ب ایشان مطرح نموده اند توضیح دهند چرا که نظرات ثابتی و احمدی نژاد پیرامون شکم و زیر شکم بسیار بهم نزدیک است!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
شجونی در برنامه دید در شب ادعاهای ثابتی رو تایید کرد. ظاهرا خیلی اتفاقات جالب درباره شکم و زیر شکم اقایون هست که از ما پنهان مونده.
شاکات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
سلام اسم احمد نژادرو نیاراگه هم خواستی بیاری برو 7تاچشمه دهنتو آب بکش بعد اسم کسی رو بیاآخوندبد بوصدقه خور
شاکات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
5
1
سلام اسم احمد نژادرو نیاراگه هم خواستی بیاری برو 7تاچشمه دهنتو آب بکش بعد اسم کسی رو بیار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
بعد از بردن اسمش باید در 7 چشمه دهنتو آب بکشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
آقای احمدی نژاد ۳۰ میلیون تومان وام را از جیب خودش پرداخت؟ با همین حاتم بخشیا از اموال بیت المال مملکت رو به این روز انداختند آقای شجونی چرا در دوره احمدی نژاد ساکت بودید؟ امثال شما نون به نرخ روز خورها رو باید اعدام کرد کاش رضا شاهی بودو امثال شمارو آویزان میکرد تف به وجدان کثیفتون
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
1
1
جدید دلقک سیرک شدی مردم رو میخندونی!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
4
من موندم یه ادم تو این اثر تکنولوژی انترنت و اگاهی چطوری یه عده طرفدار احمدی نژادن ،،،یه مرغداریم نمیتونه اداره کنه ،،،کدوم از این فاکتورارو ایشون داشت صداقت ایمان عدالت درستکاری قیافه پرستیج سواد دانایی دانش سیاسی ،،هیچی ایلو توارشم عین خودش بودن،،،
شاکات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
2
1
سلام"خداوکیلی بر پدراون کسی که گفته بود که تو جنگلهای تالش گاو چرانی بکنی رحمت.ولی حیف به این لباس مقدس که تو پوشیدی.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
چرا این حقله بسته سیاستمداران حاضر نیستن کسی رو در خودشون راه بدن اگه این چهره های تکراری با برنامه های تکراری کاری میتونستن بکنن اوضاع اقتصادی و اجتماعی جامعه این نبود همش ظاهر سازی و باند بازی
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
2
احمدی نژادمانند سرنشین قایقی در دریایی متلاتمبود ک قایقرا متلاشی میکرد میگفت این بهترین خدمت است کسانی ک ازایشان طرفداری میکنند تفکراتشان همسان ایشان هست فقط امار وضعیت ایران درهشتادوچهار مقایسه فرمایید ببینید چه فاجعه ای درست کرده ،توخود بخوان حدیث ازین مجمل!!!!!!!!
سیدرضا بطحایی
|
Germany
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
2
0
سلام علیکم
عرض شود که آقایان احمدی نژاد و شجونی هر دو در مقام و مرتبتی هستند که سزاوار نیست با کلمات رکیک از اینها نام برد. اجازه بدهید حالا که بلطف پروردگار و تکنولژی میتوانیم چند کلمه حرف بزنیم اندازه نگهداریم و ثابت کنیم ظرفیت داریم. من ارادت دارم به حضرت خمینی , ایت الله , هاشمی رفسنجانی , دکتر روحانی و .... سوال اینجاست که این ملت برای حکومت کجا کم گذاشت. مصدومین جنگ تحمیلی , جانبازان , شهدا .... نتیجه کجا رفته که وضع اینجوریه؟ البته ناشکر نیستیم و ممنون فداکاریهای اونایی که حتی نمیخوان اسمی ازشون برده بشه ولی اشکال کجاست که بیکاری و فساد و بالا رفتن سن تجرد و اعتیاد و .... در این سطحه. خدا به صالحین جزای خیر دهد و نابکاران را از صحنه ی سیاسی ایران حذف کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
2
اقتصاد ایرانو ویران کرد بطوریکه الانم با اونهمه تلاش درست نمیشه حالا ایشون میگه بخاطر زبان باید شلاق زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
1
خدا روزهای شرم آور ریاست جمهوری احمدی نژاد را بر نگردانه و فساد و رانت خواری و تظاهر به دینداری را در این مملکت ریشه کن کرده و نسیم پر مهر اسلام ناب محمدی را به واقع در دل ایرانیان مسلمان جاری کنه که در آن صورت صالحین در این مملکت راس امور و در مسند خدمتگزاری مردم خواهند بود.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
1
0
اخ بدم میاد از این ادمهایی که خیال میکنند باسوادن و همه چیز بلد. دولت یازدهم چیزی گفته و تو هم هی تکرار کن که احمدی نژاد خراب کاری کرد اصلا خدا وکیلی میدونی اقتصاد چیه بعد میگی خراب شد ضعیف ترین دولت در طول تاریخ دولت روحانی هست که گند زد به اقتصاد اقتصاد این نیست که بری امریکا با شون دست بدید و بخندی چه دردی دوا شد جز بدبختی با این کارا ببینید عربستان هم ادم شد و راه مکه رو بر روی ما بست شما خیال میکنید اقتصاد یعنی قیمت برنج که بالا یا پایین میاد نه اقتصاد یعنی برو بورس رو نگاه کن ببین در زمان احمدی نژاد بیشترین معامله و سود رو داشت الان بجز ضرر چیزی نداره روز به روز در این دولت کارخانه ورشکسته میشه و پلمپ میشن به نظرت این روحانی داره اباد میکنه پس شما فرق دست چپ و با راست نمیدونی وهی میگی خراب کاری کرد گند زد به خدا احمدی نژاد امیر کبیر بود این همه مسکن داد این همه جاده درست کرددر طول دورانش شدیم جز ابر قدرتهای هوا فضا اما الان چی پس حرف دیگران رو تکرار نکنید اینها گند زدن میندازن گردن احمدی نژاد که خود در برن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
شما میدونی؟ رئیس دولت قبل معتقد بود اقتصاد مال خر است. همه تصمیماتش رو بر اساس توهم "الهام" و هاله نور میگرفت.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
2
وزیر احمدی نژاد رحیمی که در زندان است وزیر من بود ارشان در واقع همان شعیب صبورچیان هستند نام خود را به احمدی نژاد تغییر داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
تابلو نفوذی بیگانگان بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
0
هرچه بود احمدی نژاد از قشر مردم عادی بود و رجال سیاسی نبود.ازقشر مرفه و بی درد مملکت نبود که همه نحصیلاتشان دو کشور های غربی انجام دادن.الانم دم ازتدبیر و امید میزنن معنی تدبیر هم فهمیدیم..........
افضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
بنام خدا
لازم است نکاتی روشن بشه که اقتصاد ایران چطورپاشیده

اونایی که اقتصاداقتصاد میکنن تابحال من یک تعریف درست ازاقتصادازشون نشنیدم دوما اینهایی که هرجا نمیتونن کارکنن برای ماست مالی رقیبشون موردحمله قرارمیدن معلومه ضعف دارن یه روز میگن دکل نفتی گم شده خب پیگیریهامشخص کردکه جناب رفسنجانی این دکل را مخفی کرده و صداوسیما هم خبرش منتشرکرد
شمااگربه سیاست اقتصادی دولت نهم و دهم گیرمیدی اصلانمیدونی که برنامه چهارم توسعه توسط سران اصلاح طلب تعیین شده احمدی نژاد ملزم به اجرای قانون بوده حالا چه شده اگراجرانمیکرد که خلاف قانون بود الان که اجراکرده شده معضل اقتصادی لازم است برمحتوای برنامه چهارم نظری بیندازید دربخش مسکن دولت و وزیرش ساختن خانه برای قشرضعیف را چگونه تعبیرمیکنه یکی نیس بگه جناب آخوندی شما بارها ازقوانین سرپیچی کردی و ازفرامین رهبری تفره رفتی
دربحث سیاست خارجی اقای ظریف ازرهبرمملکت جلوافتادن آقای ظریف ترحم برپلنگ تیزدندان. ستمکاری بودبرگوسفندان
دربحث انرژی اتمی سه سوت حاصل خون شهدابه ثمن بخس فروختیم راستی همون ثمن بخس هم ندادن
دربحث تقوای سیاسی شعاررییس جمهورروحانی هس تریبون یکطرفه دست گرفته وانواع تهمت ها میزنن این تقوای سیاسی است؟؟؟؟
دربحث احترام به مردم وزیرصنعت مردم را به دلیل نخریدن محصولات بی کیفیت خائن صدامیزند !!!
در کل برنامه استراتژیک صدروزه الان۱۱۰روزازش میگذره آقای روحانی این دروغ بزرگت چطورماست مالی میکنی؟؟؟
در دولتها پایان هرسال گزارش عملکرد خودتوضیح میدهند دولت امید باحرفهای ناامیدکنند و تهمت همه سعی دارد نامامیهایش رابه گردن احمدی نژادبگزارد سوال اینجاست احمدی نژادی که شمااینقدرازنظرشماضعیف هست پس چطور در دستگاه دولتی قوی شمانفوذکرده
درنظریه عجیب دیگری گفتندکه احمدی نژادازهمه سران اصلاح طلب آتو دارد و کسی نمیتواندبهش بگویدبالای چشمت ابرو!!!من تعجب میکنم پس دستپاکی که شماازش دم میزنیدو میگوییددولت اصلاحات و امید دستپاک است چرا پایه و اساسش اینطورهست و احمدی نژاد چه آتویی ازشماداردپس اصلاحات پاک نیست
من فکرمیکنم آینده روشن است و اینگونه گردوخاک اصلاحطلبی بجز به انزوا کشیدن خودشان چیزی عایدشان نمیشه

ومکرو ومکرالله والله الخیرالماکرین
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان