تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

سایت نزدیک به احمدی نژاد، شجونی را مستحق شلاق دانست

دولت بهار، سایت نزدیک به احمدی نژاد و حلقه نزدیکان او موسوم به حلقه انحرافی با تکذیب نقل قول جعفر شجونی از احمدی نژاد که امروز در گفت و گو با رویداد۲۴ مطرح شد او را به دلیل طرح سخنان مستحق شلاق دانست.
رویداد۲۴دولت بهار، سایت نزدیک به احمدی نژاد و حلقه نزدیکان او موسوم به حلقه انحرافی با تکذیب نقل قول جعفر شجونی از احمدی نژاد که امروز در گفت و گو با رویداد۲۴ مطرح شد او را به دلیل طرح سخنان مستحق شلاق دانست.

 دولت بهار نوشت: جعفر شجونی به نقل از آقای ثمری، واعظ و پیش‌نماز مسجد امام حسین در شهرک محلاتی اتهامی بی شرمانه به دکتر احمدی نژاد نسبت داد که این اتهام به شدت تکذیب می شود.

جعفر شجونی، در گفت‌وگو با رویداد۲۴ گفت:  "مگر قحط‌ الرجال است که احمدی‌نژاد را با این‌ همه حاشیه انتخاب کنند؟ آدم سالم زیاد داریم! نه این که احمدی‌نژاد سالم نباشد، احمدی‌نژاد نه دزد است و نه... ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاقش زد. احمدی‌نژاد به شیخ ثمری گفته که «مراجع فقط شکم و زیر شکم خود را می‌فهمند!» تا به‌ حال در این مملکت کسی این غلط‌ها را نکرده است."

وی سپس در پاسخ به اینکه "آیا احمدی‌نژاد به همین صراحت چنین حرفی زده است که «مراجع فقط شکم و زیر شکم خود را می‌فهمند»؟" گفته است: "می‌توانید از آقای ثمری، واعظ و پیش‌نماز مسجد امام حسین در شهرک محلاتی بپرسید. این جمله‌ای است که احمدی‌نژاد به ایشان گفته و روی آن تاکید کرده است."

بنابر این گزارش اتهام شنیع انتساب داده شده توسط شجونی به نقل از ثمری به شدت تکذیب و اعلام می شود این اتهام بی شرمانه خود مستحق شلاق است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
1
7
دعوا نکنید، هردو به دلیل توهین مکرر به ملت ایران سزاوار شلاقند. درواقع اگر کسی در این مملکت سزاوار شلاق باشه همینها هستند، نه کارگران درمانده.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
کارگران درمانده توی دولت کلید شکسته شلاق خوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
مگه در دولت "کلید" قوه قضائیه که مرجع صدور چنین حکم هایی است استقلال خودش رو از دست داده جناب که چنین حرفی میزنی؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
چرا دروغ مینویسی نوشت این نظر زشت مستحق شلاق است
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان