تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

ارزان قیمت‌ترین نوکیا معرفی شد

شرکت HMD از تلفن جدید نوکیا برای بازار‌هایی رونمایی کرد که به دنبال گوشی ارزان قیمت می‌گردند. این گوشی که به نوکیا C۱ مشهور است. با قیمت تنها ۵۹ دلار به فروش می‌ررسد.

نوکیا

رویداد۲۴ شرکت HMD از تلفن جدید نوکیا برای بازار‌هایی رونمایی کرد که به دنبال گوشی ارزان قیمت می‌گردند. این گوشی که به نوکیا C۱ مشهور است. با قیمت تنها ۵۹ دلار به فروش می‌ررسد.

قیمت اولیه این گوشی در کنیا ۵۹ دلار مشخص شده است و اعلام شده که به زودی در نیجریه (و سایر کشورها) در دسترس خواهد بود، اما ما هنوز مشخص نیست این قیمت در همه بازار‌ها برابر خواهد بود یا خیر.


گوشی C۱ دارای صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی با وضوح ۴۸۰، ۹۶۰px و پنل IPS است. این به معنی بهتر دیدن زاویه از TFT اولیه است. این تلفن دارای محافظی است که شیشه گوشی را از انواع خراش محافظت کند. دوربین سلفی در قسمت جلویی از سنسور ۵ مگاپیکسلی برخوردار است و از فلاش LED برای کمک به عکس برداری در محیط‌های کم نور استفاده می‌کن (این گزینه جایگزینی مقرون به صرفه برای استفاده از تراشه و هوش مصنوعی پیشرفته است) دوربین عقب نیز از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دارای فلاش LED است.


این تلفن دارای یک تراشه نامشخص با یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز (به احتمال زیاد تراشه MediaTek) است. گوشی C۱ با یک گیگابایت رم و اندروید ۹ همراه است. حافظه داخلی این گوشی از نوع ۱۶ گیگابایتی است و با کارت‌های microSD تا ۶۴ گیگابایت قابل گسترش است.

نوکیا C۱ یک تلفن سیم کارت دوگانه است و توجه داشته باشید که فاقد اتصال LTE است. این گوشی فقط از وای فای ۴ (۸۰۲.۱۱n) پشتیبانی می‌کند. باتری تلفن ۲.۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از درگاه microUSB شارژ می‌شود. همچنین یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز در این گوشی وجود دارد که می‌تواند برای گوش دادن به MP۳ و رادیو FM استفاده شود. جعبه C۱ تنها شامل تلفن، شارژر و یک دفترچه راهنما است. این گوشی در رنگ‌های قرمز و زغالی به فروش می‌رسد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان