تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۸

قلعه‌نویی: برخی الکی از دیوار داوران بالا می‌روند

سرمربی سپاهان می‌گوید افرادی از حرکت قطار زرد طلایی ناراحت هستند.
  رویداد۲۴ سپاهان امروز (جمعه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پیکان به برتری رسید و صدر جدول رده‌بندی را از استقلال گرفت. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر، خدا را شکر، خدا را شکر پس از سه هفته مساوی که دو هفته‌اش را می‌توانستیم برنده باشیم، با یک بازی خوب مقابل پیکان به خصوص در نیمه دوم توانستیم برنده شویم. به تیم باشخصیت آقای فرکی تبریک می‌گویم و خوشحالم که یک طرف همه بازی‌های زیبای لیگ سپاهان است. با تمام تبلیغات سوئی که در استادیوم‌ها انجام می‌دهند، ما راهمان را ادامه می‌دهیم. تیم ما هفته به هفته خوب می‌شود و افرادی از قطاری که در حرکت است، ناراحت هستند. ما امروز سه امتیاز بازی را گرفتیم، دو گل زدیم و کلین‌شیت کردیم و در کل به برد نیاز داشتیم که برگردیم به جدول رده‌بندی! از هواداران ممنونم که به ورزشگاه آمدند، ولی با توجه به این که بلیت بازی نیم‌بها شده بود، توقع آمدن هوادار بیشتری داشتیم.

او درباره مصدومیت شایان مصلح گفت: ابتدا بابت بهبود شرایط زمین تشکر می‌کنم. باید ببینیم بیمارستان شایان مصلح را پذیرش می‌کند یا نه. فکر نمی‌کنم مصدومیت خاصی داشته باشد، چون خسته باشد. ما برای بازی با نساجی ساعت‌ها در راه بودیم و در زمین قائم‌شهر که خود آقای مهاجری به آن اعتراض دارد، بازی کردیم. خدا را شکر ما جز تیم‌هایی هستیم که بهترین ریکاوری را انجام می‌دهیم، ولی دو بازی آخر خارج از خانه‌مان که دو تا یک ساعت و نیم در اتوبوس نشستیم، باعث خستگی بازیکنانمان شد. امیدواریم مصدومیت شایان مصلح هم جدید نباشد.

سرمربی سپاهان درباره استفاده از رضا میرزاییان در پست دفاع راست توضیح داد: ما قبلا می‌دانستیم که چندین بار در فولاد دفاع راست بازی کرده بود. او کارت گرفت و، چون چشم ما ترسیده است، او را تعویض کردیم. سپاهان از داوری لطمه خورده است، ولی داوران ما بهترین داوران دنیا هستند. از طرفی فشار زیادی روی سپاهان است. دو برنامه معتبر کارشناسی کردند که سپاهان بیشترین ضرر را از داوری دیده است، اما کسی آن را نمی‌بیند، چون نمی‌توانند حرکت قطار سپاهان را ببینند. چیزی هم که ندارند بگویند، الکی از دیوار داوران بالا می‌روند. یکم انصاف داشته باشید. در مجموع می‌گویم که قطار ما حرکت کرده و سنگ‌ها زیاد شده است. دیگر باید مراقب کنفرانس‌ها هم باشیم. حالا نمی‌دانم، نهاری بوده یا تراولی بوده است!

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حواشی دیدار با شهرخودرو روی عملکرد سپاهان در این دیدار هم تاثیر گذار بود، بیان کرد: من یک سوال از آقای یحیی گل‌محمدی دارم. آن آدمی که در کنفرانس خبری کنار شما نشسته بود، چه کسی بود؟ اگر خبرنگار است، چرا کنار شما بود؟ این را باید کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و هیات فوتبال خراسان رضوی توضیح دهد. آن آقا یک سوال از من پرسید و پس از آن کنار آقای گل‌محمدی نشست. اگر خبرنگار است، کنار آقای گل‌محمدی چه کار می‌کند، اگر کارمند باشگاه است، حق سوال پرسیدن نداشته است. آقای گل‌محمدی این را پاسخ دهد. یحیی بچه محل من هست و بار‌ها گفته‌ام که از مربیان خوب ایران است، ولی این که آن آدم کنار او نشسته بود، دور از شان و شخصیت مربی‌گری است. بعد‌ها هم صفحه مجازی او را پیدا کردند و مشخص شد به کدام باشگاه ربط دارد.

او در پاسخ به این سوال که چرا داوران هنگامی که علیه سپاهان اشتباه انجام می‌دهند، محروم نمی‌شوند، تصریح کرد: این را باید از کمیته داوران بپرسید. اما ما کما فی‌السابق منتظر کمیته انضباطی، باشگاه شهر خودرو و کمیته اخلاق هستیم. آن نفر چه جایگاهی داشته است. آیا آقای قلیچ‌خانی حق دارد از آقای فرکی سوال کند؟ جای تعجب است که نه کمیته اخلاق و نه کمیته انضباطی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. متاسفانه آقایان ساکند، چون جوابی ندارند. متاسفم برای این فوتبال که یک سری افراد دست به کار‌هایی می‌زنند. ما توکلمان به خداست و تا الان خوب حرکت کردیم. این‌ها از این می‌ترسند که قطار زرد طلایی حرکت کرده است. باز هم خدا را شکر که از نظر بودجه‌ای نصف آن‌ها هستیم. با همه این‌ها، آن‌ها از حرکت سپاهان می‌جنگند.

سرمربی سپاهان در پایان درباره صحبت‌های استیلی مبنی بر این که باشگاه‌ها باید بازیکنانشان را به تیم‌ملی امید بدهند، گفت: باید با آقای استیلی صحبت کنم. همه جای دنیا اولویت‌شان تیم‌ملی است، ولی به شرطی که برنامه باشد و باشگاه‌ها ضرر نمی‌کنند. باشگاه‌ها روی یکسری از بازیکنان سرمایه‌گذاری می‌کند. خود آقای استیلی هم اگر مربی باشگاه بود قبول نمی‌کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قلعه نویی
نظرات شما
پیشخوان