تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸

امیدواری سلطانی‌فر به پایان ۴۴ سال حسرت

وزیر ورزش و جوانان، گفت: امید زیادی داریم تا تیم امید پس از ۴۴ سال به بازی‌های المپیک راه پیدا کند.

امیدواری سلطانی‌فر به پایان ۴۴ سال حسرترویداد۲۴  «مسعود سلطانی‌فر» که امروز (دوشنبه) به همراه معاونان خود و رییس کمیته ملی المپیک در محل تمرین تیم امید حضور یافته است، اظهار داشت: حضور بزرگان در تمرین امروز، اتفاق خوبی بود. مربیان و مسوولان حاضر در تیم امید از افراد باتجربه و افتخارآفرین هستند و پشتیبانی مناسبی نیز از تیم انجام می‌شود.

وی یادآور شد: جلسه‌ای با مسوولان فدراسیون فوتبال و کادر فنی خواهیم داشت تا اگر مشکلی هست برطرف کنیم. باید از نظر هماهنگی‌های لازم و مسائل مالی بهترین شرایط را ایجاد کنیم تا تیم امید بتواند به مصاف حریفان برود.

وزیر ورزش در ادامه به خاطره‌ای از حضور ایران در المپیک ۱۹۷۶ اشاره و عنوان کرد: آخرین حضور ما در المپیک مربوط به بازی‌های ۱۹۷۶ است که البته در آن زمان تیم‌های بزرگسالان شرکت می‌کردند.

وی ادامه داد: یکی از بازی‌های ما با لهستان بود که این تیم ۲ سال قبل در سال ۱۹۷۴ سوم شده بود و در المپیک با نسل جدیدی شرکت کرد. اگرچه این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ باختیم اما تیم خوب جنگید. علی پروین و دیگر دوستان که نسل طلایی فوتبال بودند حضور داشتند. با توجه به نتایج خوب تیم امید در مرحله اول، امیدوارم این تیم جزو منتخبان در المپیک باشد و نتایج آبرومندانه‌ای کسب کند.

سلطانی‌فر همچنین درباره وضعیت ویلموتس، گفت: فدراسیون باید در این مورد پاسخ دهد و همه اینها با فدراسیون است. مسوولان فدراسیون فوتبال با جدیت تلاش می‌کنند مشکل حل شود.

وی درباره اینکه آیا برانکو سرمربی تیم ملی می‌شود، اظهار داشت: اختیار این موضوع با فدراسیون است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت استراماچونی، عنوان کرد: امیدوارم او برگردد. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

سلطانی‌فر درباره سوال خبرنگاری که پرسید تکلیف هیات مدیره استقلال چه می‌شود، گفت: در آینده تصمیم می‌گیریم. هواداران استقلال فقط چند روز صبر کنند.

پس از صحبت‌های سلطانی‌فر، «حمید استیلی» از همکاری نکردن باشگاه‌ها با تیم امید به وزیر ورزش و جوانان گلایه کرد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر ورزش ، سلطانی فر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان